Salı, Ağustos 08, 2006

Boş Kalır O Hanlar, Saraylar..

Ağla sevdam, ağla..
Ağla, zorba bu dünya..
Ağla, susma, ağla..
Ağla..

Kördüğüm, çember, dört duvar...

Beni sen al, yeminim var,
Kül oldum, söndüm,
Ateşine sar..
Sar, al beni sana sar..
Sar, sar, bana sensin yar..

Habersiz kuşlar geçer,
Geceler zehir zıkkım,
Gözlerimi sel basmış,
Yağmurlar ardındayım,
Aşığım.. Ben sana çok aşığım..
Yola çık yollardayım..
Hani böyle nescafe içersiniz de ağzınızda bir süre sonra garip bir tat oluşur, ya da çikolata yediğinizde de olur aynı şey.. İşte kendimi o tat gibi hissediyorum bilmem anlatabildim mi?

12 yorum:

northwind dedi ki...

anlatabildin chunku shu an nescafe ichiyorum, ve hep ichiyorum, her ichishimde oluyor
bazen tanimsiz tatlar olur yaa
biz de onlardaniz ishte

Emir Bey dedi ki...

:)) gerçekten anladın :)) benim tadım biraz iğrenç yalnız ne yazık ki, alışkın olana çok koymasada arada bir içeni, ya da yeni başlayanı mutsuz edebilir tadım :)))

Hanife dedi ki...

galiba anladım:)bu şarkı da müthiş bi şey yani:)

Lavender dedi ki...

bi dakkkaaaa! hop! nescafeyi bilemicem de çikolatadan sonra "tanımsız" tad mı oluyo??? yok artık. çikolata... mmmm..... anlamayanlar yemesin;p
nasıl ama beklediin yorumu almadın di mi? hıh!!!

northwind dedi ki...

:)) o tadi bulamayanlar da olabilir tabi ( soz meclisten dishari ) ;)

tuhaffiye dedi ki...

bayrak darbesi harika. tadın güzel. çok erotik söz.

Emir Bey dedi ki...

hanife : şarkı çok güzeldir bence de !

lavender : yemeyiz efendim bundan sonra çikolata :)

northwind : olabilir haklısınız :)

tuhaffiye : fotoğrafı özge hanım çekmişti, darbeyi o yapmış, erotik falan konuşma kavga çıkar bak efendi ol :))

vintage biscuit dedi ki...

saclar super
turk kahvesi telvesi tadi olsun

Emir Bey dedi ki...

hakikaten bir garip hoş olmuş saçlar nasıl olduysa artık vapurdan herhal :)) türk kahvesi telvesi tadı olsam -ya da kısaca telve desek- daha ne isterim ki :))

senzaione dedi ki...

hep alısılmıs ve geride kalması arzu edilen ve dilindeki papillalardan beynine dogru yukselen ve yuzunde bir gulumseme olarak yayılan bir tad..
kendini cok tatlı hissediosun o zaman..yani tam anlamıyla..bahtiyar olmussun mesut ve bahtiyar..:)

Emir Bey dedi ki...

senzaione : :))) kimbilir hiç böyle düşünmemiştim :))

Adsız dedi ki...

harbi öküzsün . bu parçadan da bi skim anladığını sanmıyorum
süzme bi öküzsün sadece