Cumartesi, Ekim 28, 2006

Uzaklardaki Konser

Sevgili arkadaşlar,

Hepiniz elimden geldiğince güzel şarkılar çalıp söylemeye çalışacağım Ataşehir konserime davetlisiniz. Uzak yahu orası nasıl geleyim ben demeyin, bu taraftaysanız o kadar uzak da değil, yani istersen dağlar dağlar yerinden oynar oynar demiş şair. Ayrıntılı bilgi alttadır :

-Alt-
Yer : Ataşehir İlköğretim Okulu
Saat : 20.30 - 21.00

Şimdi olayın özü şöyledir, babası bu okulda öğretmenlik yapan Ezgi Hanım bizi grupça bu okulun Cumhuriyet Bayramı kutlama töreninde çalmak üzere davet etmiştir. Gönlümden ne kadar çok bu konser bir Kallavi konseri olmalı diye geçirdiysem de grubumuzun toplanıp çalışma problemi olduğundan bir tek ben çıkacağım sahneye. İşte en garip durum da bu, sahnede oldukça ünlü olmayan bir genç gitar çalıp şarkı söyleyecek sanki ünlü bir sanatçı da akustik konser veriyormuş havasında. Bu konser benim açımdan heyecan verici ve panik yaptırıcı bir miktar ama içimden bir ses de diyor ki samimi bir ortam olacak bu vesiliyle. Şuraya da tahmini şarkı listemi yazayım da bakarsınız sevdiğiniz çok şarkı vardır dur bir gideyim şu çocuğu seyircisiz bırakmayayım dersiniz.

Şarkılar :

Rüzgar - Grup Gündoğarken / Feridun Düzağaç / Leman Sam
Herşeyi Yak - Sezen Aksu / Duman
Olmasa Mektubun - Yeni Türkü
Bu Gece Son - Levent Yüksel
Yandım - Tarkan / Mashar Alanson
Sen Gibi - Nev
Unut Beni Sevgilim - Gece Yolcuları
Düşler Sokağı - Ezgi' nin Günlüğü / Feridun Düzağaç
Bir Sevmek Bin Defa - Üç Hürel
Bu Aşk Fazla Sana - Şebnem Ferah
Telli Telli (Turna) - Yeni Türkü
Sarıl Bana (Anlasana) - Haluk Levent
Maskeli Balo - Yeni Türkü
Alev Alev - Feridun Düzağaç
Yedikule - Yeni Türkü
Mayın Tarlası - Şebnem Ferah
Resimdeki Gözyaşları - Cem Karaca
Zor - Nev
Arapsaçı - Erkin Koray / Funda Arar / Bir de yeni türemiş bir kro
Yerine Sevemem - Gökhan Kırdar
Yastayım - Seferad / Ferhat Göçer
Dön Bebeğim - Tarkan
Hatıralar - Mirkelam
Creep - Radiohead
Cesaretin Var mı Aşka - Gülay
Bir Derdim Var - Mor ve Ötesi

Şimdi bu listeyi eleştirin diye yazdım buraya mesela 5 şarkı çıkarsanız hangileri olurdu onlar bir de nasıl bir sırayla çalsam ki gençleri (ilköğretim gençliği) sıkmasam, kendimi yuhlatmasam. Bir yardımcı olun bakalım. Bir de unutmayın ki tek gitar çalacağım, şarkıları o gözle de düşünün, sitedeki kayıtlarda bile en az 3-4 kanal kayıt yapardım. Neyse Allah büyük! Allah yardımcım olsun ama siz de olun.

Ben yarın sanırım 4 gibi Ataşehir' de olacağım okul tarafında bir ortalığı kolaçan etmek maksatlı, yahu gelin ya, yalnız yalnız söylemeyeyim, bak Ezgi Hanım! Adam topla bana seyirci, alkışlayın gaz verin böyle stüdyo şefleri gibi gereken yerlerde ritm tutun gereken yerde kahkaha atın falan :)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

cesaretin varmı aşka yı gülay die biri söylüodu sanırsam.bence sıralamada çocukların seveceği tarzda olsun mesela yabancıları çıkarmalısın çünkü sana eşlik etmek isticeklerdir:)

Emir Bey dedi ki...

yabancı bir tane var zaten, o da çıkarılabilir bir de problem şu ki benim çaldığım şarkılar genelde benim yaşımdaki insanlara hitab ediyor ya da artı / eksi 5 en fazla :) konsere geliyor musunuz onu söyleyin asıl :)

Adsız dedi ki...

ya emir yapmışsın slow şarkılar pileylistini. bir gün de hareketli hop oturup hop kaldıran kalça sallandıran bişey söyle, canımı ye ya.
yazık şimdi orda biraz melonkolik bünyeler başlayacak ağlamaya, zaten içli içli söylüyorsun insanı neşeli olsa ağlatır bir sesin varr :/

unut beni sevgilim, olmasa mektubun, anlasana, mayın tarlası ve creep pek de uygun bulmadıgım şarkılar oldu. :)
creep'i nasıl söyleyeceğini tahmin edemediğimden, diğerleri de hem fazla durgun hem de benim fazla sevmediğim şarkılar. hehehe.

vintage biscuit dedi ki...

sarı sarııı
kimin yarııı
en güzeliiii benim sarııı
cover

Adsız dedi ki...

çok kalabalık bi liste.

ciddi elemelisin.

tondan tona kolayca gecebileceklerini öneririm.

ve yabancı olmamalı.

karşındakileri düşün, zaten onları yakalaman zor olacak:) kitleni unutma. daha neşeli. daha "haydii hep berabeeerr" şeklinden şarkıları tercih etmelisin. bu liste biraz bayık acıkcası "grup bayık halkalar" olma, domates atmaktan cekinmez bu bücürler.

tek gitarla zengin duracak şeylere yönel, arpejdi bilmem neydi hareketlendirirsin.


bu listeyi bana çalsan çok sevinirdim ayrıca belirtiyim.

ama amacın kendi eğlendiğin şeyleri çalmak yada gitar virtuezitesi göstermek deil unutma.

başarılar.

amet dedi ki...

emir bey ben gelemiyorum. mazeret belirtmeme sanırım ki gerek yok :)

ben çıkaracak olsam
Bir sevmek bin defa
unut beni sevgilim
creep
hatıralar
yedi kule

şarkılarını çıkarırdım. (5 tane dediniz diye 5 tane yoksa daha fazla oluru)

sebep olarak bu şarkıların diğerlerine nazaran daha az bilinmeleri ayrıca unut beni sarkısını benim sevmemem. ama siz sanırım hepsini çalacaksınız.

Kolay gelsin. Şimdiden elinize sağlık efem

Hanife dedi ki...

ya ben de gelemiycem,hem uzak,ya ben bu uzak olma durumundan çok fena sıkıldım deli olcam,karşıya taşınıcam artık yetti ya.Şarkı çıkarma konusuna gelince şarkıalrın hepsi mükemmel,hepsini de aşırı severim biliyosun,yabancı olmamasına dikkat et bence de,çıkarmamamn gereken bi şarkıyı söyliyeyeim mi:Bir derdim var:))))Konserde başarılar,yine mükemmel bi konser olcak biliyorum:))))

deryik dedi ki...

yastayım ve bir derdim var çıkmalı. bayram bu bayramm :)) bi de bazı şarkılara bu bücürcüklerin yaşı yetmez; bir sevmek bin defa falan.

ay ama geç bi yorum olmuş, tarihi unuttum ben. tüh.

Adsız dedi ki...

Ne rezil olması bee sana hep demiyormuydum akustik akustik diye bak aklın yolu birmiş yola geldin liste bence güzel ama şöyle aralara hepsi&tepsi koysan iyi olucak gibi :)))

Emir Bey dedi ki...

NOT : üşenmeyip uzun uzun yorumlar yapmışsınız Allah razı olsun :)

elsa : kızcağızım işte problem orada ben bu şarkıları kendi çaldıklarım içinden en hareketlileri ve en bilinenleridir diye umud edip seçtim daha hareketli ve daha bilineni yok ne yazık ki :( neyse rezil olursak da sağlık olsun değil mi ama canım :)

vintage : ehuahuhuzhauhauhzaz :)))

fareliköyünkavalcısı : şimdi durum şu ki bir buçuk saat en azından bir saat doldurmam gerekiyor tek gitar olduğu için solo bölümleri girişler çıkışlar direk yok ve şarkılar 3 dakika kadar sürüyor ortalama o da heycanla gelen daha hızlı çalma olaylarını hesaba katmazsak :) bir diğer üzücü durum da şu ki repertuarım sınırsız değil ve bu şarkılar içinde en çok bilineceğini düşündüklerim hatta en hareketli olanları :) bu durumda en iyisi bol bol dua etmke herhalde rezil olmayalım diye :))

amet : yok aslında 5 şarkı çıkarabilirim süre bakımından sanırım hani bu durumda en sevilmeyenleri hangileridir diye düşünmeden edemedim. hakkaten kolay gelsin ya off panik yaptım Amet Bey :)

eysean : ehuahuhuazah ne alaka diyecektim kendiniz demişsiniz :) güven verdiğiniz için çok teşekkürler efendim :)

Emir Bey dedi ki...

hanife : paşa uzak hakkaten ama karizması var :) bir derdim varı son şarkı yapasım var neden bilmem :))

deryik : belki velilere hitap etsem daha mı iyi olur acaba yok yok hâlâ vakit var :)))

marka : sen hele bir gelme ben sna hepsiyi gösteririm o zaman :)