Pazar, Kasım 05, 2006

Diğer Husular

Hayatimda iniş çıkış istemiyorum evlatlarım, sakin ve durağan olmasını tercih ederim. Heyecan tabi ki olmalı ama kötü bir şeyin getirdiği panik gibi bir heyecan değil de mutluluktan keyiften gelen cinsten olmalı bilmem anlatabildim mi? Kazandığın bir araba yarışında hissettiğin heyecan ya da sevdiğini gördüğündeki gibi bir heyecan olmalı yoksa kavga eden insanları ayırmaya çalışırken yaşadığın cinsten ya da kayıp düşerken yaşadığın cinsten bir heyecan değil. Onun dışında dediğim üzre tercihlerim daha sakin rayına oturmuş bir hayattan yanadır her zaman.
Bu adam var ya bu adam of of of! Yani ünlü olmadan tanıdınız tanıdınız yoksa çok artist olabilir pas vermeyebilir, tanışmak isteyenler benle iletişime geçsin, dünyada yanında vakit geçirmekten en kayif aldığım adamlardan birisidir yer yer kızsam da kendisine çok çok da severim, Mayk' tan sonra dünyanın en iyisidir ayrıca, çok yakında Kallavi' yle beraber sahneleri sallayan yeni bir isim olacaktır. Bir de bizde kalırsa bu aralar bir film çekebiliriz her an.
Motorda da vapurda da açıkta giderim ben ey ahali, hani böyle artiz insanlar olur ya hava sıfırın altında 34 derece de olsa dışarda oturur yakaları kaldırırlar, eller cepte, ufuklara bakarlar, suratlarında karizmatik bir "Düşünüyorum öyleyse varım bir de hafiften üşünüyorum." ifadesi vardır. Ben de onlardanım işte, dün bile ki dünyanın en soğuk günü olabilirdi akşam dışarda oturdum vapurda tek başıma oturmak pahasına olsa da.
Emir Efendi ile buluştuğumuz gün Taksim' de ki çok keyifli bir gündü, ne yaptık dersiniz liselim vardı ya liselim şeklinde İtalyan Lisesi' nin çıkışına gittik, orda 2 tane bank var kapının önünde senede bir gider o banklara otururuz, hatta Emir Bey' le hakikaten geçen sene de bir gidip oturmuşluğumuz vardı orda, eminiz ki çıkan insanlar bizi bir yerden tanıdıklarını düşünmüşlerdir, tabi ki beklediğimiz kişi değerli arkadaşlarımızdan Emre Bey' di, farkettik ki bir sürü insanla tanışmışız o okuldan, sonra Emir Bey' den ayrılınca vapurla geçtik karşıya Emre Bey' le ve özlediğimiz insan Erhan Bey' i görmek için Moda' ya kadar gittik.
Şu konuda tekrar iddialıyım ki tek kişi de olsam yukarda oturum arkadaşım, kimse de beni vazgeçiremez bu sevdadan, ancak yanımda çok değerli bir insan varsa ve oturmayalım dışarısı eser derse bu durumda içerde kalırım. Bu saatten sonra kesinlikle yalnız başıma vapur ya da motor içinde görülmemeliyim. Yaşasın üst kat, yan taraf, ve ufuklara dalıp düşünüyormuş imajı!
Bu hafta bu önemli olaylar dışında da keyfim yerindeydi bol bol. Keyif lazım insana değil mi, hem sınavlardan önce bol keyif depolayalım ne de olsa sınavlarda kaçacak o keyifler değil mi ama. -Sınav kimmiş yahu?
-Merhaba ben ekonomi sınavı!
-Ah pardon abi bilemedim kem küm...
- Kesss!

NOT : Ne zamandır şarkı koymuyorduk değil mi, bu aralar yaratıcılığım yok gerçi hiç o yüzden hazır yapılmış bir şarkıyı benim sesimle sunacağım size yine öncekiler gibi çok şükür pek bir derdim yok ama : Şarkı.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

emirim o kadar çok şey yazmışsın ki ne yorum yapacağımı şaşırdım.laptop ın karşısında kilitlenmiş bi vaziyette oturdum bir süre..sonra yazılarını numaralandırıp her birine bir şeyler yazmaya karar verdim hadi hayırlsı.
1-biliyorsun yıllaardır bayıldığım bir insan var,her sene bir kere görürüm,1 saniyede inanılmaz bir çıkış olur,sonra bir sene boyunca yavaş yavaş iner,sonraki sene-ki genelde eylül ayı olur,yine görürüm,bu böyle 6 senedir sürmekte.ben çıkış istiyorum artık yahu,grafiğin slope u pozitif olsun istiyorum :)
2-ben onunla tanıştım ,ama ünlü olursa kesin tanımamazlıktan gelir beni eşşek.
3-vapurda ben de açık havada otururum.çünkü içerisi ter buharı vaziyetindedir her daim ayrıca sıcakta hele bir de deniz dalgalıysa midem bulanır.
4-liselim.. saint benoit nın da çıkışına gidin sıkıyorsa :))
5-içerde babam olsa oturmam,ayrıca denizden babam çıksa yerim
6-benden başkasına kes deme kıskanırım,geçen hafta tanıştım ben de o eko sınavıyla,pek hoşlaşmadık birbirimizden.
7-daha sık şarkı bekliyoruz,üşenme!
NOT:sıkıyosa hepsine cevap ver bakalım şimdi.uzun yazı yazmak kolaaay,hadi bakalım.

Emir Bey dedi ki...

1-benimki pozitif ötesi felan
2-kesin :)
3-dışarısı miss :)
4-gideriz ne var?
5-dışarısı püfür :)
6-kesss
7-gören de size hiç söylemiyoruz sanacak :)

cevap + kapak :)

deryik dedi ki...

emir bey ortadaki gurup fotosunu bizzat kopyaladım, masaüstüme fon yaptım çok mutluyum, ellerinizden öptüm efendim :) bööle sonradan renklendirilmiş kartpostallar gibi olmuş.

Adsız dedi ki...

hepiniz toplu zatürree olun inşallah!!! =) yauu ne anlıosunuz dışarıda oturmaktan? egecan olmasa hep içerde otururum vallahi.. ne o ööle dondur plak :D yağmurlu havada otur desen oturucak yer yok.. sigara iç desen ellerin donar.. yok kardeşim.. vapurda içerde oturmak "in" dışarda oturmak "out"! ne ziyan insanlarsınız canım.. =)

Hanife dedi ki...

sınav mı,o da neymiş be yerim ben o sınavı:))))

Emir Bey dedi ki...

deryik : aaa ne güzeeel :) Allah sizi inandırsın bir kar yağdı ardından her yanımız dondu :)) tüh bak bilsem altına imzamı atardım :) Emir Bey' den Haliç Girişi :)) heuahuza :) çok kötü oldu fotoğrafın ismi :))

zat-ı şahane : modayı biz yaratırız hanımefendi siz değil ! biz dışarda oturdukça insanlar da bizi örnek alacaklardır :)))

eysean : buyrun tabi istediğiniz zaman bir kahvemizi için :)) ya da siz yapın ben içeyim kahve yapmayı pek sevmem de :) neticede buyrun yani :)))

hanife : ben de öyle dedim :))

vintage biscuit dedi ki...

pekiiii geldiii soruuuu
vapur mu ???
motor mu ???

hahahhaha

vapurlara biniste ve inisteki hirsli turk insanina hayranim -- milli takim maci gibi -- ilk vapura girme yarisi -- yandakine dirsek atmalar -- egale dip disarda yer kapmalar
sonra bide inisi var
inerken de Turk insani hurrraaaaaaaa seklinde davranir
bazilari istedigi yeri kapmak ve erken inmek ugruna harab oluyor ...
en gec binip en gec inip bu sureci izlemek cok keyifli

Hanife dedi ki...

valla bence de vapurda dışarda oturmak gibibsi yoktur,tamam ara sıra donma tehlikesi atlatmış,annemin çığlıklarına maruz kalmış olabilirim ama bu beni asla yıldırmadı ve yıldıramamz:))))

Adsız dedi ki...

film demişken,eskiden biz küçükken sağdeth3 die bir film vardı.hala 3.1 ini beklemekteyiz.yoksa çektiniz de benim mi haberim yok :( :D

Emir Bey dedi ki...

vintage : vapuru tercih ederim ama sabahları bekleyemiyorum ne yazık :) ben de genelde sona kalıp ağırdan alırım o hengameye girmeyeyim diye :)

hanife : beni de :))

gülin : yahu onun jeneriğini ve giriş sahnesini falan çektik sonrası gelmedi bir türlü kayıtlar Orçun Bey de olmalı, üstine düğün falan çekmediyse :)

orçay dedi ki...

düğün çekmedim ustune bizimm kediyi çektim ;p yok ya bişi cekmedim de oglum siz bole toplucanak antalyada kalın yahuu eski gunler ne superdi baaa ;/ (yazıyı yeni okudum ama yorum yapmadan duramadım) vala eski gunler + duygu , başka bişi istemem bu kadar da dobrayım , öle kariyer falan yapsak elimiz ekmek tutsa ei olurdu baaa haa smdiki kankalar da uper onlar da olsun tabi :))

Emir Bey dedi ki...

ehuanuhauza :) olum yahu ben de çok özledim yahu seni :) neden bilmem :)