Perşembe, Aralık 14, 2006

Lazım Böyle Şeyler

Tam çıkmak üzereyken bir daha yakaladık Buket Hanım' ı ve dedik ki ayna fotoğrafı olmazsa olur mu hiç? Olmazdı tabi ve çektik 2 tane, ilkini sildik bunda da Emir Bey (ben değil diğeri) güzel çıkmadığını iddia ettiği için kendisini kesmek zorunda kaldık. E tabi Buket Hanım bizi görmezden gelemezdi, yanımızdan öylece geçip gidemezdi bu poz da bac*ımız oldu geçmesi için.
Bir diğer şeker insanımız İdil Hanım, kendisi bugün manzarada beni pek güzel karşılamıştır o yüzden pek sevmişimdir kendisini. Bugünkü yolculuğumuzda görüldüğü üzre kendisi de yanımızdaydı, çok severiz kendisini hazırlıktan beri. Kadıköy' de karşılaşırız kendisiyle arada sanki okulda hiç karşılaşmıyoruz ya.
Kendisi de Kadıköy' de sık gördüğümüz simalardan değildir lakin bugün Tuhaffiye Hanım' ın sayesinde o da bir Kadıköy' lü olmuş bu atmosferi yaşamıştır. Üstelik keyfi de yerinde olduğu için de bizi de eğlendirmiş / şenlendirmiştir. Pusmak kelimesini bilmesiyle bana gün içinde destek olmuş çemkürmek kelimesi konusunda da bizi daha çok aydınlatmıştır.
Abi bir tane de yakından çek yüzü falan belli olsun denilmesi üzerine çekmişimdir bu pozu da. Sonsuza kadar fotoğraf çeken insan olabiliyorum gördüğünüz üzere. Koltuklar dehşet rahattı.
Safi burun çıksam da saçlarım pek bir nahoş çıksa da yanımda Emir Bey olduktan sonra bunlar bana vız gelir tırıs gider. Aynı kelimelere takılıp aynı yerlerde kopmuşuzdur yeryer. Size kendisiyle ilgili bir sır da vereceğim çok yakında buna hazır olun. Cumartesi akşamı da nasipse Emir Bey' lere gitmek gibi bir planım var bakalım hayırlısı.
Bu poz hafta içinden fotoğraflardaki arkadaşlar soldan sağa ben, Angelina Hanım ve Aşot Bey. Peki neden bu kadar 32 diş gülüyoruz yani çok mu komik durum? Yok hayır da gülelim dedik güldük. Hesap mı vereceğiz bir de? Çarşamba günleri de bu gençlerle buluşmak yavaş yavaş ritüelleşiyor ama bu tabiki üzücü bir şey değil aksine keyifli ve de eğlenceli.
Arka Oda - Kadıköy
Egecan Bey' im de bizleydi bugün Allah' ım sanırım dünyanın en maceralı çocukluklarından birisini yaşamış kendisi, her an aksiyon her an heyecan her an bir zibidilik. Ama sonuç gördüğünüz gibi mükemmel bir insan demek neymiş? Çocukken zıpçıktı olmak iyi bir şeymiş.
Kendisini tanımadan beni de tam olarak tanıyamayacağınız insanlardan birisidir bu Emir Bey de, ki bir diğeri de Orçun Bey' dir bunların. Müthiş fikirlerimiz var bunları tabiki kullanacağız üstelik belli aralıklarla ev eğlenceleri -homeparty- de yapmayı düşünüyoruz. Katılımlar ücretsiz olup girebilecek insalar direkt olarak tiplerine bakılarak seçilecektir.

* Bac : Eskiden yollardan köprülerden geçildiği zaman verilen vergi / ücret.

Günün diğer notları :
-Sabah motor iskelesinin önünde liseden -alt dönem- Özge Hanım' la karşılaştım kendisiyle görüşmeyeli çok oluyordu sevindim, üstelik bizim tarafta oturuyormuş takdir ettim.
-Otobüsün ardından liseden Özge Hanım' la -bizim sezon- karşılaştım. Onu da görmeyeli baya oluyordu işin garibi.
-Sonrasında Emir Bey ile beraber ve Yasin Bey ile Bahar Hanım' la oturduk bir miktar. Onunla da görüşmemiştik görüşmüş olduk. Özlemişiz. Kro dedi bana. Ben de kroluk suçsa suçluyuz hepimiz dedim vurdum ensesine.
-Tüm çabalarıma rağmen bu bir bloger buluşması olmadı. Ahahaha !

5 yorum:

kumru dedi ki...

hey! keşke ben de olsaydım efem diyciğim şimdi.velhasılı gelemedik.mamafih başka zaman öyle değil mi?filhakka bilmukavele bırtz zırt (:

Adsız dedi ki...

uff deliler gibi fizik çalışmam lazım o yüzden postu bile okuyamadım,sadece fotolara bakarak şunu söyleyebilirim ki ÇOOK ÖZENDİİM :(

tuhaffiye dedi ki...

benim fotom yok. aama emir beni o gün çok sevdi ben de onu çok sevdim.

Adsız dedi ki...

angelina ile aşot(?) lu fotoğraf fight club olmuş emir arkada yansımaların var çizgili

Emir Bey dedi ki...

pepinot : eheheheh :)

melis : gelcektin.

tuhaffiye : ya evet yaa ne çok sevdim ben seni perşembe!!

? : evet yahu arkada benden 3 tane daha var :D