Cumartesi, Aralık 02, 2006

Melis Hanım' ın Doğum Günü

Ayrılmaz ikili olarak gördüğüm bu iki insanın ikisini de pek severim bildiğiniz üzere. Soldan sağa Ilgın Hanım ve Caner Bey, sağdan sola Caner Bey ve Ilgın Hanım, ah ah dün günün en son kısmında Nevizade denilen hiç sevmediğim yerdeki mekanların birinin içinde tam saatlerce konuşabileceğim kadar hararetli ve ilgili hissetmişken kendimi onlarla, eve dönmem gerektiğini farkettim. Neyse yine konuşuruz bir ara bilare.
Doğum günü sahibemiz Melis Hanım ve yanındaki sevimli insan Melike Hanım, gördüğümüz üzre Melis Hanım kendi doğumgünü olmasının verdiği bir gururla küstah bir poz vermiş, Melike Hanım' da simetrik çıkmama pahasına Melis Hanım' a sırnaşmış, künefenin alt kısmındaki su olmasa çok daha güzel olabilirdi. Ama ben zaten künefe sevmem ki.
Sevili Barış Bey, ne çok özlemişim yahu bir bilseniz, geçen sene arada gelir kalırdı bizde bu sene onu da yapmaz oldu ancak böyle 2 ayda bir falan görürsek görüyoruz yüzünü, ama yeri apayrı insanlardan biridir hayatımda, baksanıza zaten tipe pek sevimli değil mi? Ne yoksa biraz Selocan mı? Olabilir, biz onu öyle seviyoruz.
Gün boyunca programdan programa koşmak, tonlarca sevdiğim insanla görüşmek gibi aktiviteler sonunda işte böyle delirdim dengesizleştim. Başta Emir Efendi, sonra Gülnaz Hanım, Emre Bey, Erhan Bey, Yasin Bey, Damla Hanım, Naz Hanım daha sadece doğum gününde evvel görüştüğümüz kısımdı. Düşünün artık gerisini siz.

Lise Hatırası : Bağlamalarda ünlü virtüöz Hüseyin Yıldıran, gitarlarda ben. Akoru tam oturtamadıysam da iki nota için birbirimizi kırdığımıza değmez.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

daha nice seneler efnedim:))

Adsız dedi ki...

ahah selocan mı diyosunuz siz :p barış beyi görmeyeli yıl oldu valla :/

Adsız dedi ki...

caner çok komik çıkmış yukardaki kızı da ,şu an hanife var, atkısından tanıyorum.

emir bey senin hastanızım gotoğrafınızın büyütüp suvarıma asmak istiyorum. benimle çıkın, seviyeli bi ilişkimiz olsun.

Adsız dedi ki...

melisin kuruluş yıl dönümü şerefine bi kutu film de benden (içses: ulan salak dijitale geçildi.)
ılgın&caner super şugar çıkmışlar ben pek bi sevdim çemkirme güs güzeli :)))
peki sen cinali misin yarab o ne şugarcan bi foto????

Emir Bey dedi ki...

hanife : :)

gülin : benim de yıl oldu yahu :)

tuhaffiye : peki efendim neden olmasın.

marka : ahahah :) şahsınıza münhasır bir yorum gelmiş yine :D