Cuma, Ocak 05, 2007

Gramsci *

Erdem Bey' e (Yalnızlık Okulu' na) ithafen şarkı : Sensiz Olmaz. Eminim oralarda size bu sözleri düşündürtecek, söyletecek birileri geliyordur aklınıza sık sık. Aslında bu kaydı yeni yapmadım evvelden özel bir görev için yapmıştım fakat kayıt programımda bir problem olduğu için bunu koyuyorum size yeni bir şarkı yerine, ama zaten bloga koymamıştım evvelden =)İstanbul güzel şehir diyorum arada ya yanında sevdiklerinin olması büyük etken buna misal boğazda dolaşmaya çıkarız arada annem ve ağabeyimle ki bu büyük keyif verir bana. Sahil yollarına da bayılırım her iki tarafta da, sürekli sahil yolu gibi olsun hatta her yer! Bu arada sahil yolu demişken bugün Özge Hanım' ın doğum günü biliyor musunuz? Vallahi sırf bugün için kolaj yapmayı öğrenip birşeyler ayarlaycaktım ama öğretecek adam bulamadım artık böyle kuru kuru bir tebrikle yetinecek ne yapalım. Bu arada sahil yolundan Özge Hanım' a konuyu bağlayarak bir rekora imza atmış olabilirim.Dünyanın en şaşırtıcı mevzularından biri vuku bulmakta ve ben ders çalışmaktayım kısa bir süredir, misal dün grup çalışması yapmak üzere study ye gittik. Sanem Hanım -ki kendisinden Allah razı olsun- güzelce anlattı bize ta en baştan, gerçi son üniteyi yetiştiremedik ama artık beyin ölümü gerçekleşmişti. 14.30 - 19.00 hiç fena değil ha? Bu gençlere bir yemek yapsak şöyle bir öğrenci evinde ya da dışarda, ben de onlara gitar çalıp söylesem acaba beğenirler mi ki? Bu arada duyduğuma göre TDK ayrı yazılan her şeyi birleştirme kararı almış! Hayattada birleştirmem ki birleştireni de sevmem! -bir de mi sokabilseydim şu cümleye-Ama en güzeli şöyle üzerinize afiyet ayakları uzatıp "keyif eşşekte olur" kaidesini hiçe sayarak keyifle oturmak. Ayaykkabılarım biraz mes imajı yaratmışlar, mes de güzel birşeydir gerçi. Keyif demişken bu arada sağolsun Tuğçe Hanım' ın üşenmeyip gönderdiği Jovano Jovanke adlı parça müthiş, en bayıldığım tarz dehşet yetenekli klasik gitaristlerin enstürman çılgınlığı kıvamında ama duygusal en güzeli. Kendisine burda teşekkür ediyoruz ve sıradaki parçayı şu sıralar Manisa' da askerliğini yapan büyük kuzenim Hamit Ağabey' e gönderiyoruz. -yok öyle biri inanmayın Avukat Melis Hanım ve ben inanıyoruz o ayrı-Bu arada İstanbul şu açıdan çok güzel, Merve Hanımcık Antalya' dan döndü çünkü, hatta bugün TRT' nin çıkışına geldi, bugün TRT' de dünyanın en dik notasını içinde barındıran bir şarkı geçtik, çıkan çıkıyor vallahi, bırakacağım ben bu işleri =) Sonra İstiklal' de turladık bir iki sonra da eve geldim. Bu aralar blog dünyasında tırmanan bir trende ayak uydurup ben de yazımı Yasin Bey' i överek bitirmek istiyorum. Yasin Bey var ya öyle biridir ki nur yüzlü, ak sakallı, hoş sohbetli, vurduğu yerde gül biten, hafif hobbit hafif Haydarpaşa' da klibi çekilesi bir insandır. Kendisine taparız felan hatta Egecan Bey der ki bu konuda : "We tap you Yasin!" Gitar çalışı ise ben diyeyim John Myung siz deyin Nurhat Şensesli. Yasin Bey sen bizim herşeyimizsin!

* Politika çalıştık ya hemen illa bir başlıkta bir çalıştım havası vereceğiz!

8 yorum:

Tugc dedi ki...

Ay hemen de bahsetmissin kardes benden :) Gule gule kullan yegenim.. (belki ben Manisa'da askerligini yapan Hamit Agabey'imdir:) )
Neyse.. isin geyigi bir yana, cok sanlisin cunku bizimevde komsulardan caldigim kablosuz, nedense yitti gitti.. sana yolladigim sarkilar son oldu yani:( *blogda da bahsedeyim bari)
calismalarinizda kolay gelsin size diyor ve mektubumu
"caliskan universiteli cocuklara sevgiler" diyerek imzaliyorum..
Saygilar efendim..Yine bekleriz :D

Gizem dedi ki...

soc108de görücem sizi:)

Gizem dedi ki...

yasin myung kadar iyi çalıyor muydu ya,efsane bir grubun basçısına benzetilebiliyorsa yasinli çükbaksı henüz dinlemediğim için üzülmeliyim..
ben tufada kalmışım:)

öml dedi ki...

hamidimm hamidim...

Yasin Cem Kandemir dedi ki...

yahu tevbe estafirulla efendim saka ediyor kendisi...grubumuz fena diildir emme hehe gelin please hala gelmedi seniz her cuma oldcity deiz size de calalim bi helldorado

scarlet dedi ki...

TDK'nın kararına ben de tepkiliyim ya.
"Biz bunu insanlara neden öğretemiyoruz" diye düşüneceklerine "Bari kuralı kaldıralım da yanlış-doğru ayrımı kalksın ortadan" diye düşünen bir zihniyetin ürünü... Çok ama çok yanlış bir hamle.
Gerekçesi de insanların Türkçe'yi öğrenmesini kolaylarştırarak Türkçe'yi dünya dilleri arasına sokmakmış.
Eminim yabancı milletlerin tek derdi "de","ki", "mi"nin ayrı yazımıydı. Kural ortadan kalktı ya bak gör sen dünya dillerinde bir numarayız kısa sürede! Ah TDK ah...

Emir Bey dedi ki...

tuğçe : :))

gizemor : amacımız yasin bey i gelişi güzel övmek bu noktada lakin ben sizin yerinizde olsam o adama değil diğer adama takılırdım kim bu yahu diye düşünürdüm. ipucu : şurmat

big fish : hamidim aslanım burda yatıyor -bizim kanepede-

eysean : TDK ya küfrederim ben o da burdan olmaz insanlar der oho bey dedik bağrımıza bastık küfrediyor bu!

kadife : we tap you!

scarlet : bir araştırayım da mail adreslerini bulursam bir mail atayım onlara hatta dur bakayım öyle bir mail olsun ki de leri ayrıymış gibi okuyunca normal bitişik gibi okuyunca terbiyesiz olsun hımm evet süper olur ama çalışma ister. çok kızgınım çok!

Hanife dedi ki...

finaller bitince çok kötü şeyler olacakmış gibi bi his var içimde,mesela ben çok fena dağıtcam arada kendim de dağılabilirim yani:))