Pazartesi, Ocak 01, 2007

Yeni Yıl Beklentileri

(2007' nin ilk yazısı - Tuhaffiye Hanım olsa bunu 70 kez yazardı)

Bu yıldan beklentilerim neler diye düşündüm :
  • Hiç bitmeyen karşılıklı sevgi ve saygı (Merve Hanım)
  • Ailemle ve arkadaşlarımla mükemmel ilişkiler
  • Derslerimde adam gibi başarı (ki çalıştım ilk gün)
  • Üşengeçlik karşıtlığı + programlı hayat
  • Kafama göre müzik yapabilmek
  • Ya da emrimde çalışan müzisyenler =)
  • Kendimi geliştirmek -her anlamda-
  • En azından 2-3 konser
Vallahi olmayacak şeyler değil isteklerim rica ediyorum olsun =)

13 yorum:

amet dedi ki...

emir bey size bir yeni yıl hediyesi vermek istedim. ;lk söylediğimde inanmamıştınız ancak sanırım şimdi inanırsınız.Buyrun efem;

http://www.biletix.com/live/prmt.php?Eventcd=HPEN1&Promcd=BKM

Tugc dedi ki...

Bagira bagira bi Amin! diyoruz burdan :D

zat-ı şahane dedi ki...

üşangeçlik karşıtlığı ve programlı hayat bölümü biraz yalan dolan olmuş sanki.. onun dışında amin diyorum ben de tuğçe hanım gibi =)

Adsız dedi ki...

by eysean

ha gayret sen yaparsın bunları..
yani bnlar için tüketme dileklerini.. lazım olur bak ilerde ;)

ben dün akşam bişy düşündüm oldu.. azcık daha sıkıcam bi üstü olucak :)

deryik dedi ki...

e hani dünya barışı ot yeşili?

şaka şaka.. olur hepsi olur, hele ilki olmuş bile... de... programlı hayat'a gerek yok. valla. zor zaten. kaldıralım onu listeden :)

Adsız dedi ki...

Çok normal şeyler istemişsin. Hepsini gerçekleştirirsin inşallah.

Emir Bey dedi ki...

amet : aman tanrım! o tarihte antalya da olmamalıyım!!!

tuğçe : amin!

şahane : onlar da olacak!

eysean : inşallah.

deryik : en zor olanı o lakin yapsak fevkalade olabilir :D

oktay ahmed : amin.

orçay dedi ki...

hayırlısı ;p hayırlısı diyene ulan hayırlısı istediğimin olması işte diyorum hep ama , hayırlısı dicem yine de ;))

Emir Bey dedi ki...

orçay han : böyle komplike cümlelerle beni düşünmeye sevk ediyorsun genç :) ahaha bak şimdi aklıma geldi siz yakında sevk falan da verirsiniz :D

Dilara dedi ki...

ben bu blogdaki isim sıralarını anlayamdım bi türlü linklerdeki. bi andaç sırası vardır nedir, söyle de bilelim emir bey!

Tugc dedi ki...

emir nerelerdesin? hani yeni yazi? bak okurlarini cok ihmak ettin..

obirmarka dedi ki...

bi kere kafadan 2, 3 ve 4. maddeleri unut onlar benle mümkün değil. O sebepten ya onlar ya ben yanıııııııı :)))) ikincisi kilo vermede, kariyer yapmada, çocuk yapmada (yok bu olmadı galiba :))), djarum'u bırakamamada itinayla yardımcı olunur.

Emir Bey dedi ki...

lavender : bir kaç kişiyi direk en üstlere eklesem de genelde blog açma sırasına göre ya da aşağıdaki kısımdan tanıştıklarım yukardaki kısmın en sonuna geçiyor direkt.

tuğçe : geldim=)

marka : ay evet ya kimi tercih etsem bilemiyorum =)