Cuma, Şubat 09, 2007

Balıklara Gelesiniz

Tahminen yakın zamanda çevremizdeki birinden başlıktaki gibi bir dua almış olmalıyız ki dün akşam balıklara geldik. Değerli Lordumuz Serkan Bey ile ortak deniz ürünleri hoşlaşmamızı keşfimizin üzerinden yarım yıldan fazla geçmişti ve artık balıksız bir hayat istemiyorduk. Lord, bu noktada beni ve hoş sohbet bir arkadaşımı Kuzguncuk' a davet etti. Ben de daveti hoş sohbetin en ünlü adreslerinden Egecan Bey' e taşıdım. O da beni kırmadı sağolsun. Vardık, başladık sohbete. İçimde Serkan Bey' e karşı şöyle bir his var, her konuştuğu o kadar önemli ki bir kelimesini bile kaçırmak beni cahil bırakacak, üstelik anlatacak güzel hikayeleri de var, Egecan Bey' i zaten biliyoruz. Mezeler, sohbetler derken balıklarımız da geldi, üzerinize afiyet her şey pek güzeldi, boğaz manzaramız da vardı. Sohbet zaten az rastlanır ve tadına doyum olmaz sıfatlarının ikisini birden taşıyordu. Sonra kapalı mekan buhranıyla beraber kendimizi köprünün öbür tarafına attık ve bir yaz akşamıymışçasına deniz kenarında kahvelerimizi içtik. Serkan Bey, Egecan Bey' e bir kahve falı baktı, gerek Egecan Bey gerek ben çok etkilenip beğendik. Kuvvetli bir benzetme ve anlamlandırma yeteneği güzel kullanılan bir dille birleşince gerçekten kaliteli oluyor. Ardından da kalktık, sahil yolundan döndük, yavaş yavaş vedalaştık. Çok keyif aldığım zamanlar arasına katıldı bu gece de. Bizi çağıran Lordumuza ve beni kırmayıp gelen Egecan Bey' e sonsuz teşekkürler.

4 yorum:

Anglachel dedi ki...

şahane bir geceydi gerçekten çok eğlendim, çok güldüm, çok konuştum, ayrıca falın o kısmını hatırlıyorum yılan falan görmüştüm sanırım ehaueh

Hanife dedi ki...

Egecan Bey pek bir dertli bakmış öyle:))

batu dedi ki...

emir bey, bi ara biz de yapalim raki balik muhabbet olayini. manzara olsa olur, olmasa da hayal ederiz, muhim degil. muhabbet olsun kafi...

pederle bu aksam girdik raki balik olayina da, manzara mutfak dolaplari ve el dokumasi haliydi. dedim ya, muhabbet olsun, gormedik hic dolabi, haliyi=)

Emir Bey dedi ki...

eysean : kesinlikle :D

lord : saygılar lordum çok sağolun davetiniz için :D

hanife : ezik biraz o :)

batu : haklısınız yahu yapmak lazım çok güzel olur !