Salı, Şubat 13, 2007

Sırılsıklam

1999 çıkışlı olan Sırılsıklam parçamızdan evvelden bahsetmiştim, ama burda mı daha önceki blogda mı onu hatırlayamayacağım, her ne ise, biz zaman zaman bu şarkıyı geliştiririz, daha iyiye taşırız, bunun için gerekenler bir Orçun Bey ve Ben' dir sadece. Misal son Antalya' ya gidişimde, Orçun Bey' de kaldığımız 2 gün süresinde yaptığımız tonlarca şeyden biri de Sırılsıklam' ı çağımıza uydurmaktı. Ama kafamıza göre baterist bulamıyorduk bir türlü, en sonunda onu da bulduk, çok sevgili Tony Bey bizi kırmadı ve geldi bir kaç saatini ayırdı bize. Hepiniz bilirsiniz ne stresli şeydir demo kaydı almak, bir yandan metronom, bir yandan bireysel ve hatasız çalışlar, pür dikkat... Neticede şarkıyı bitirdik. Elimizde yepyeni bir Sırılsıklam vardı. Müzikal açıdan daha doyurucu, vokaller açısından daha enstantaneli. Üşenmeyin bir dinleyin, hem de yüksek sesle dinleyin. Müziğin zevkine varın, huzura erin, eğlenin, kendinizi yerin bir kaç kat altında dumanaltı adi bir rak bardaymışçasına tedirgin, sizi gözleriyle soyan bir karşı cins görmüşçesine heyecanlı hissedin.

Şimdi bilmeyenler için şarkının geçmişinden bahsedeyim.

Çıkış yılı : 1999 - (Grup) Zebani
Söz : Orçun Bey
Müzik : Emir Bey

Şimdiki kayıtta ise enstürmanlar ve vokaller şöyle :

Solist : Orçun Bey
Klasik Gitar : Emir Bey
Yardımcı Solist : Orçun Bey
Elektronik Gitar : Emir Bey
Bateri : Tony Roister

Dinleyin yorumlarınızı bekliyorum. Daha önce hiç böyle bir şey duymamıştınız! Konuyla ilgili ve çok da komik bir olayla ilgili Orçun Bey' in şu güzide yazısını da okuyun vaktiniz varsa, kısa zaten.
NOT : Resmen şarkıyı indirin diye tuzak kurdum 3 noktaya =)

9 yorum:

batu dedi ki...

tuzak kurmaniza gerek yok efenim, merak eden insan zaten sayfanin sonunda olsa yine de bulur indirir...=)

su anda winampta araliksiz donuyor, daha saglikli elestiri yapmam icin oyle yapiyim dedim... ilk dinlerken vokalin sesi, enstrumanlarin gerisinde kalmis diyordum sonra dinleye dinleye alistim ve enstrumanlarin onde olmasi daha hosuma gitti.

ben senin ismin olunca yapim asamasinda daha romantik, ne bilyim duygusal bi parca bekliyodum aslinda=) zaten ilk dinledigimde, ilk sozleri anlamamistim, cirilciplak falan. sonra ortalara dogru, yalasam gibi daha acik sozlu sevgi belirtme laflari gelince bi dumura ugradim. ama emir'in etkisi de belli oluyor, bu tarzda bile bi romantik sovalye havasi var.

simdi dilime dolandi iyi mi, aaasik olsam, dondurma olsam falan diyorum...

sozun ozu, cok basarili eglenceli olmus. ellerinize saglik. devam edin ruhumuzu oksamaya. ben acayip oksandim, hoslandim...

Emir dedi ki...

ne kadar güzel olmuş yau.
sololar(gitar bakımından)gayet özgün.
orçun 'un solistiğini begendim
ama yardımcı solistligide süper
emir in ispanyola kayan tarzı hoş gayet.da bu davulcuyu çok tuttum genç yetenek ya.bu çocugu himayeye alın walla gayet iyi çalmış
ismi tanıdık ama neyse.çıkaramadım.kayıt için yarım milyarınızı stüdyoyoya werdiginizi düşünüom.ama değmiş gayet kalite

öml dedi ki...

oldukça postmodern...
ROLLING STONE
-----------------------------------

karmaşık altyapısı ve kusursuz entonasyonu ile müziğin yükselen yıldızları.
KERRANG!!
-----------------------------------

muhteşem bir karışım! pink floyd`dan king crimson`a ordan rush ve quuenssrache a... söz yazarlığındaki bu ustalık bob dylan beri görülmemişti. prograssive müziğinde bir devrim!

PROG MAGAZINE
-----------------------------------
üle bu veleti nerden buldunuz hani benlen çalışacaktınız! vay dönekler.
DAVE WECKL
-----------------------------------
bu gitaristi dinledikten sonra artık elime gitarı almaya utanıyorum.
JOE SATRIANİ

-----------------------------------
vokalin sesini yattığım yerden duyuyorum iyi ki bu günleri görmedim görsem yaşayamazdım.

FREDDIE MERCURY
-----------------------------------
öldüm bittim bittim ben..

İSMAİL YK.
-----------------------------------
Hey yavrum heyy...

YARGITAY CUMHURİYET BAŞDANSÖZÜ MELİS YÜKSEL

ferhat can dedi ki...

hımmm çok parlak değil sanki. kayıtta mı bir sorun oldu ?

bütün ses distortiona uğramış gibi geliyor.

(az çok kulağım var ve bu tip şeylere takan bir adamım maalesef)

ama yıldınız parlasın diyeyim!

Tugc dedi ki...

ben sarkiyi cok begendim, yollamistin ztn:)

Emir Bey dedi ki...

batu : çok çılgın bir parçadır efendim, dilinize dolandıysa kurtuluşunuz yok artık :)

emir : baya para harcadık ama postmodern teknikle kayıt yapan bir tane stüdyo var zaten, helal olsun verdiğimiz paralara :)

morbidmortal : ahzuhuahzuahuzhauhau :D

ferhatt : aaaa öyle demeyin ama, burda yüzyılın en teknik kayıt sistemleri ve en modern kayıt teknolojisi var, üstelik stüdyo bize istediğimiz özgürlüğü verdi biz de gitara abandık :)

tuğçe : beğenmeniz çok hoş, artık dünyanın bu tip şarkılara hazır olduğuna inanıyoruz :)

eysean : baterisisni daha dikkatle dinlerseniz aynı tony olduklarını göreceksiniz, kim bilebiliri ki çocukluk arkadaşlarının ilerde böylesine işe yarayacağını :)

öml dedi ki...

hayır ben size dedim bu cocukla çalışmayın diye bütün paranızı ona verdiniz dave aradı geçen ağlıyor abi neden benimle çalışmadılar diye. yapmayın etmeyin. iki gün sonra turneye çıkmak isteyeceksiniz bu evlat yok bizim okulda yerli mali haftası var ona gitmem lazım annem kek yapacak onu götüreceğim diyecek. -hoş büyümüş şimdilerde öyle duyduk ya hala bizim gözümüde ufak kalsın- bir daha haber verin davulcuyla ben anlaşayım birincisinde iyi kotarmışsınız ama ikincide dave ile çalışmassak küsecekmiş.


birde stüdyoyu değiştirelim isetrseniz dinleyici kitlesi mutsuz olmuş. bilirsin nuclear blast da hamid var kürşatın küçük oğlan...o size en kral stüdyoyu hazırlayacakmış ben konuştum hemde beleş laaayyn. bi daha stüdyoya bu kadar para vermeyin.

haa unutmadan james aradı after never never land dedi suratıma kapattı ne demek istediğini anlayamadım.
gipsy kings den aradılar sapık gitarına hayran kalmışlar imzalı bir tane yollasın diyorlar.(boş ver lan yollama)
bir de hayrettin aradı ekoyu al al kıs kıs kıs sesi al burdan sağa ver gibi anlamsız cümleler söyledi bu sefer ben hayrettinin suratına kapattım. terbiyesiz nolcak. hastalık adam..

Emir Bey dedi ki...

morbid : yahu dave ile orçun bey konuşacaktı ama dur bakalım alırız gönlünü, ki saund dan da etklif var stüdyo konusunda, james in suratına kapattığın iyi olmuş iyice bir it kopuk oldu diğer dave (masteyn) arayıp tebrik etti mesela efendi gibi, hayrettini de takma pek boşver.

Emir Bey dedi ki...

bir de Allah aşkına sık sık yorum yap gülmekten öldüm!