Pazar, Mart 18, 2007

Daha Oturtamadım Tam

Şimdi efendim dün şöyle oldu ki TRT' den sonra son anlarda haberdar olduğum bir blogger zirvesine katıldım, hem de Tuhaffiye Hanım' ı da benimle gelmeye zorladım. Şimdi olay mahalinde tanıdığımız bir Eysean Hanım (Eyşın diye okunuyormuş göya rivayete göre...) vardı. Başka kimler gelecek şeklindeki soruma aldığım yanıttan aklımda kalan -ki bu isimleri evvelden de duymuştum- Cansu Hanım, Tekmetokat Bey ve Sevda Sözleri Bey olacaktı.Sonradan öğrendik ki Tekmekotak Bey' in adı Okan Bey' miş, Tuhaffiye Hanım' la bir polemiğe girmiştik Okan mı Okay mı diye. En sonunda Okaaa diye sonunu yutarak seslenmeye karar vermiştik. Her neyse. Şimdi dün çok çok konuşamadık herkesle, açıkçası kafama da tam oturmadı kim kimdir diye. İşte bir Cansu Hanım' ın blogsuz olduğunu öğrendim, bir de Tekmetokat blogunun Okan Bey' in olduğunu. Bir de Sevda Sözleri' nin sahibinin kim olduğunu gördüm, ismini unuttum sanırım, ama görsem çok fena tanırım, bir de Live For It diye bir blogu ve sahibini tanıdım, ki bu kişinin adının sonu "ay" ile bitiyordu ya da "oy". Eray Bey olabilir mi? Belki. Bir de sanırım İbrahim Bey diye biriyle tanıştım ama onu hiç çözemedim. Neticede görüldüğü üzere kafam hâlâ çok karışık. Aahahah =) Benim gibi 23 ayküsu (iq) olan birine bu kadar yükleme yaparsan olacağı bu.Tabi insanları daha kim kimdir diye oturtamam, kötü vakit geçirdiğim anlamına gelmez, oldukça sohbetimizi de ettik, ben de gün gelir anlarım canım. Allah Allah, acelemiz yok ya. Bir de bir ara sanırım Optio Hanım ile telefon bağlantısı yapıldı, lakin ben çok korkarım telefonda tanışmadığım insanlarla konuşmaya -bilen bilir bu özelliğimi- o yüzden cesaret edemedim. Sanırım Okan Bey' de korkarmış.

Dönüşte Eysean Hanım ile vedalaştık, birileriyle daha vedalaştık -bak hâlâ oturtamamışım- bir de çıkarken Cansu Hanım ile vedalaştık ve ben, Tuhaffiye Hanım ve Okan Bey olmak üzere, Karaköy' den Kadıköy' e gitmeye karar verdik. Tünel' den iskeleye vardık ve vapurumuza bindik. Bir miktar sohbet ederek vardık. Son olarak Okan Bey' e saçma durak maceralarımızdan ve benim bitmek bilmeyen cümlelerimden bahsedip ayrıldık ondan.

E : İşin yoksa bize gelsene?
Tuhaffiye Hanım : Yok canım.
E : Vallahi bak yahu hadi gel?
T : Vallahi olmaz, sen gel?
Emir Bey : Yok olmaz.

Yeni insanlarla tanışırken yanımda genelde olmasını istediğim insan Tuhaffiye Hanım' dır. Zira kendisi bugün de beni yalnız bırakmamış, takdirimi kazanmıştır. Elektıronik Cazz Sidisi süpermiş ayrıca.

16 yorum:

ashkar dedi ki...

slm emir bey, o ibrahim bey diye hitap ettiğiniz şahıs bendim :)) bi dahaki sefere daha çok komuşur daha çok tanışırız olmaz mı...

scarlet dedi ki...

Bi tepede, bi sağda bi solda foto, ortada yazı. Fotoğraflarla renklenmiş blog post'larında son nokta, süper:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Şu anda bu yazını okuyamadan,sadece sorunu cevaplamaya çalışıyorum. Zira 87 doğumlu oğlum tepemde "hadiiii" diyor.:)

Yoksa bir kardeşmiyiz diye köşende bir link var.
Orada şu anda farklı linkler var,ben o gelişimde oradaki linkin hayvanlarla ilgili olduğunu anlayıp tıkladım.
Minikpatiler diye bir siteye ulaştım. Sokak hayvanlarının resimleri yarışması imiş. Benimkilerin çoğuda bahçe hayvanı.:P
sevgilerimle..:)
tekrar gelip yazıyı okuyacağım,söz.
Ay tamam kalktım,öf!

---OPTiO--- dedi ki...

orda olmayi öyle cok isterdim ki ...yaanii eysean , cansum ve kardesim ashkar ...yaa süper olmus süper...keske ben de olsaydim :( ama neyse bi dahaki sefer oralarda olucam..dün resmen sok oldum ama..hep aklimdaydiniz zaten acaba naptilar diyodum..telefon calinca eysean karsimda olunca :Dhahaha :)) ben tabii koptum...yaaaaaa bend e orda olmayi cok isterdimm.....cokkkk..sayygilar efendim :)))

Emir Bey dedi ki...

eysean : baya anlamışım yine yahu :D hiç fena değil :D ne demek efendim, biz geç geldik asıl biz özür dileriz yine görüşürüz ne de olsa :)

ashkar : ahaha :D ay tabi, en azından isminiz doğru hatırladım çok sevindim :D

scarlet : evet fotoğraflardan cılkı çıkan yazı örneği :D

yağmur damlası : tamam şimdi anladım, o link blog kardeşliği adlı sitenin linki, oraya üye oluyorsunuz türkiye deki blogların gelişmesine katkı bir nevi, orda da her seferinde yeni bir sayfanın reklamı oluyor. görüşmek üzere.

optio : geldiğinizde görüşürüz efendim ne demek :)

Adsız dedi ki...

emir beycim konuşamadik ki dogru düzgün.. hakkaten saymamak lazim bunu.. bidahakine siz cezalisiniz 1 saat erken geleceksiniz :D
bi de evet blogsuzum ama beni araniza aldiniz kabul ettiniz allah razi olsun :))
baş baş efendim
cns

tılsım dedi ki...

Süprizciler ;)Çok hoş bir buluşma olmuş aldık duyumlarını efendim =). Bir de eysean ve sizin bloğunuzda resimli görmek daha bir keyifliydi tabi ;).

Emir Bey dedi ki...

cansu : saygılar :)

tilsim : aslinda eysean hanım' da resim yoktu benden özenmiş olacak ki hemen resimletmiş her tarafı :)

Emir Bey dedi ki...

estağfurullah efendim takılıyordum sadece =)

pınar üstel dedi ki...

bu yazıyı sanki sen dün bi partide sarhoşmuşsun da, alkolün verdiği sosyalleşme gazıyla gidip herkese melabaaa ben emiiiiğr demişsin de, ertesi sabah da aklında sadece bir kaos ve telefonunda resimler varmış altmetniyle okudum.

oky dedi ki...

rahatlıkla söyleyebilirim ki ben hayatımda emir bey kadar kibar bir insan daha tanımadım :) bir dahakine daha fazla vakit geçirmek dileğiyle..

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Emri Bey, bir siyasetöi olarak "Gündemdekiler" blguma yorum yapmanızı rica ediyorum :)
Ben de Okan gibi çok sevdim kendisini =)

Emir Bey dedi ki...

pınar : ben sarhoş olmam, alkol kullanmam !
off çok sert oldu :D

oky : ben de kesinlikle söyleyebilirim ki o sizin kibarlığınız, zira bu güne dek kimse bana durmak suretiyle 3 kez yol vermemişti. değinecektim unuttum =)

Emir Bey dedi ki...

gündemdekiler : ben bugün bir ara ziyaret ettim orayı ama dedim sonra dur işim olmadığım bir zaman dikkatle okuyayım ne de olsa haftada 2 güncelleniyor =) yarın öbürgün okuyacağım daha dikkatle =)

eroy dedi ki...

hani yorum yazayım diyecektim ama fotoğrafları yerleştirme tarzın süper olmuş aklım orda kaldı kusura bakma :)
ben de tanıştığımıza memnun olmakla beraber bir dahaki görüşmelerde daha uzun konuşma dileklerimi sunayım.
görüşmek üzere..

Emir Bey dedi ki...

eroy : bilmukabele efendim =) yorum yazmış kadar oldunuz :D