Cumartesi, Mart 24, 2007

Sen Vur da Tanburun Tellerine Yar

Efendim takım elbiseyle bir miktar karizmatik olduğum doğru, akşamki TRT konserimiz gerçekten eğlenceliydi, hatalar da olsa, bazı ufak tefek nahoşluklar da olsa güzeldi, ziyadesiyle eğlendik ki benim en takdir ettiklerim Alper Bey ve Merve Hanım çiftiydi -videolarını Eysean Hanım' ın blogunda bulacaksınız- bir de İlker Bey! Haftaya perşembe günü bakalım bizim okulu sallamayı düşünüyoruz, gelmeyen var ya gözüme gözükmesin hiç daha iyi. Eğlenceli sunucu gencin dediği gibi "Kadro bahane, san' at müziği şahane!" ve bizim dediğimiz gibi "Yok artııık!"Günümüzün karizmatik ve eğlenceli isimleri Emir Efendi ve Bahar Hanım. Bahar Hanım' dan gelen "özledik, görüşelim" türevi mesaja hemen organizasyonu yaptım acımadım hiç! Bu piyasada Emir Efendi' nin üçte ikisi kadar bir baterist dinlesem gerçekten gözlerime inanamayacağım! Bahar Hanım iyi bateri çalan bayan açığını kapatmak üzere yetişecek.
Bu pozu ayakkabıya koyup zamanlayıcısını açtığımız telefonumuzla çektik yani hem sanatsal hem duygusal hem fiziksel. Yer bizim çok sevdiğimiz çaycımız yani Danışman Pasajı. Soldaki o kol gibi şey gerçekten Emir Efendi' nin kolu.
Emir Efendi ara ara Bahar Hanım' ı kesti bugün, zira bu pozda gördüğünüz üzere karşılıksız da değildi pek bu kesişler, ben de efendi olun mahiyetinde elimin tersini gösterdim kendilerine, çok fena müzik projelerimiz var çok çok fena hatta!
Emir Efendi günün sonuna doğru yine güzel bir hanımefendiyi almış yanına gördüğünüz üzere. Bu hanımefendinin ismi Selen Hanım, zira her yeni tanıştığım insanla olduğu gibi sen / siz polemiği yaşayıp azar yedim.
Fırsatları iyi değerlendiren sapıkça arkadaşımız Emir Efendi hemen bu bayanı ağına düşürmek suretiyle kendisine sarılıp poz da vermiş. Poz demişken, ismi geçen ilişikteki bayanın fotoğraf makinesinde çok beter pozlarım var.
Taksim gençliği olduk çıktık tövbe estağfurullah. Bu sokak çok fotojenik, Mihrimah Sultan' ın sokağı burası.
- Bu pankları dövmüyorlar mıdır?
- Bilmem herhalde dövüyorlardır.
Zira Bahar Hanım' ın blogunda da bir benzer poz göreceksiniz sanırım. Artık bakkalla bile görüşmemizin blogger buluşmasına dönüştüğü bir dünyada yaşıyoruz, hareketlerimizi de buna göre düzenliyoruz, bloggerlara desteğimiz sonsuzdur hele tanıdık oldular mı daha bir sevecen oluyorum.
Burnum bu pozda yine Fatih' in İstanbul'u fethettiği yaşındaki gibi çıkmış, bilmem anlatabildim mi? Ünlü olursak İstiklal' de klip çekmeyeceğiz, zira sırf bunun için ünlü olanlar var.
Pamık şekerle insan doymaz ki, üstelik bugün hem nefiskos hem de olimpiyat marka kağıt helva gördük, üstelik Karaköy' e indik, çıktık, ucuza bir ucu dişi bir ucu erkek kablo aldık.

NOT : Şaka gibi sanırım ama politikadan bir grup değerli arkadaşım bana Pentagram konseri ısmarlamış. Peki kimler benle geliyor konsere hemen ellerini kaldırsınlar?

15 yorum:

Adsız dedi ki...

pank değil onlar emoooooo :D gücüm olsa dövecem bi de
emo görünce tokatlayasım gelir.sadasdasd :p

Bahar dedi ki...

Bloguma yazdım ama buraya da eklemek istiyorum bugün kurduğunuz cümleyi : 'Hiç iyi bayan baterist yok misal Dave Weckl diyoruz Mike Portnoy diyoruz ama Agatha Christie demiyoruz!' =)) ne iyi ettik görmüş oldum sizi,diğer planlarımız da gerçekleştiririz inşallah.

asdfgh dedi ki...

paşaların da kahve falı bakabileceğini bilmezdik.

---OPTiO--- dedi ki...

süperr b+ütün resimler...size imreniyorumm efendim ..yani yerinizde olmak vardi desem yeridir :))

Tugc dedi ki...

super olmus ya. Fotolari da cok begendim. Biraz kiskandim gerci ama. Olsun. ;)

Emir Bey dedi ki...

gülin : hayda delirmişsiniz siz bayan :D

bahar : çok iyi cümle kurarım her durumu kaliteli örneklerle açıklarım, biz de sizle gezmekten sohbetten çok keyif aldık :D

indis : masal prenseslerinin de bir kaç yoruma kızacağını bilmezdik :D

optio : vereyim yerimi size ne olacak lafı mı olur, gerçi zaten başımın üstünde yeriniz de var da siz farketmemişsiniz :))

tuğçe : herkes neden kıskanıyor gelin siz de katılın bize hepsi bu :D

eysean : gelecektiniz :D

ferhat can dedi ki...

onlar ishal oluyor sürekli taşa oturmaktan emir. bir nevi allahın sopası yok durumu.

Emir dedi ki...

emircim çok eğlenceli hoş bir gündü.ben sizle oldum mu naparsam yapayım eğleniyorum yau bunu bi kez daha anladım.hep görüşsek ne güzel olur.bir de düşündüm de bahar hanım ne kadar kafa bi kız arkadaşımız yau demi.Türkiye'de onun gibisi yoktur pek.bravo yani.
fotolar çok güzel.tebrikler.örnek aldığım bir blogcusun emircim.

Emir Bey dedi ki...

ferhatt : olsunlar yahu, gerçi olmadan da pisler de :)

emir : gerçekten yahu onu ben de düşündüm değil mi böyle sen ben gibi hatta orçun bey gibi diyecektim de o biraz zor kayahan mevzusu var :D biz de seni örnek alıyoruz blogunun zeminindeki resmi özellikle :D

Tugc dedi ki...

kiskanirim ben, cunku her istedigimde hop Turkiye'de olamiyorum :(

melis dedi ki...

o aldğınız bi tarafı dişi bi tarafı erkek kablo bizim televizyona uymadı efendim. iki tarafı da erkek lazımmış. baharla uzun kaktırma çabalarımız sonunda anladık. kısmet.

Bahar dedi ki...

Utandım şimdi :P çok saolun,ben de çok eğlendim gerçekten ayrıca fotolar da hakkaten çok hoş olmuş,İstiklal'de klip çekmeyeceğiz ama foto olabilir değil mi ? =)

Emir Bey dedi ki...

tuğçe : biz de her isteiğimizde amarika da olamıyoruz çok şükür :D geldiğinizde acısını çıkarırsınız :)

melis : bir ara sandım ki o başladığın cümle "var ya" kısmından sonra "sana ....." şeklinde devam edecek çok şükür etmedi.

bahar : foto olabilir tabiki =)

super selen dedi ki...

emir bey anlayacagınız dilden konusarak siz diye hitap etmek suretiyle size sizi kınıyorum. emirle ilişkimi halka duyurmayınız. elimdeki fotografları kullanmak zorunda kalmak istemiyorum.

Emir Bey dedi ki...

selen : hey aman tanrım ben de bundan korkuyordum, şantaj yapıyorsunuz çok ayıp, halbuki ben sırf bu duruma düşmemek için sizin en şık fotoğraflarınızı koymuştum =) hoş gerçi zaten halihazırda hoş bir insansınız da neyse :D