Cuma, Nisan 27, 2007

Tatile mi Girdim Ne ?

Şimdi efendim unutmadan hemen bugünün sevindiğim ufak bir olayını anlatayım. Şimdi Cem Bey var bizim okulda, abilerimizden, ayrıca başka bir blogger ablamızdan ötürü de saygımız sonsuzdur kendisine ama o blogger ablayı tanımadan evvel de saygı duyardık orası ayrı. Neyse şimdi ben bu beyi ne zaman görsem hep kararsız kalırdım, selam versem mi acaba diye, çünkü "ne oluyor birader ne kaş göz yapıyorsun" tepkisi almaktan ve bitişiğinde hırpalanmaktan korkardım, ama bugün Ilgın Hanım ile yürürken karşıda bu beyi gördüm ve selam vermeye karar verdim, hatta verdim de. Üstelik beni mutlu eder bir şekilde bir gülümseyiş ve selamla karşılandım. Bir daha ki sefere buraya yazdığım bu duyguları çekinceleri de anlatmayı düşünüyorum kendisine denk gelirsek. Hemen de şımarırım. O fotoğraf da kartpostal değil, ellerimle çektim terbiyesizleşmeyin !
Egecan Bey' in 68 kuşağı ve Afgan Kızı konseptli fotoğraflarını görüyorsunuz ve Yasin Bey' in de -ki kendisi alter olacağını tiki olsun felsefesini kuran insandır- alter gözlüklerle güneşlendiğini görüyorsunuz. Dikkatli gözler imkansız bazı noktalar da görebilir o fotoğraflarda. Yasin Bey yine süperdi bugün, bu adam böyle keyifli olsun da dükkan da onun olsun yani bilmem anlatabidim mi. Tüm mutsuzluğumu aldı gitti, ayrıca o kadar iyi insanlardık ki sürekli kafam(ız)a top atan yandaki topçu gruba hep gülümseyerek ve eğlenerek karşılık verdik. Bir de Yasin Bey' e herkes posta koydu bugün, çok garibandı üzüldüm.
Okul bitti gençler şaka maka, tatile girdik, sınav mınav yok finallere kadar, keyifler yerli yerinde yani anlayacağınız. Şimdiki tek mühim hedefim kısa vadede Taşoda konseri, uzun vadede albüm ahahaha =) Ilgın Hanım da yarın gidiyor uzaklara, herkesler gitti zaten bizim oralara, burda bir kaç kişi kaldık, ama biz de tatilde Kadıköy' e Taksim' e gideriz vallahi çok afedersiniz. Moda' ya da gideriz, sevdiğimizle de sevdiklerimizle de görüşürüz, dinleniriz, djarum içmeyiz, pilav yeriz, ne bileyim bu tip şeyler, hayat ne garip değil mi. Emir Efendi ile çok yoğun programlara girişesim var bu tatilde. Sevgili Orçun Bey, eğer bu yazıyı okuyorsan Allah rızası için Sağdeth 3.1' in videosunu cd' ye çektirip elimize ulaştır, oraya gelenlerden biriyle. Espirilerimiz çalınmadan biz yayınlayalım.
Takdir ettiğim gerçeklikte bir sevgi gördüm bugün, zaten önceden de görüyorduk da iki gönülü bir gördük daha mutlu olduk, çok iyi bir insan olduğunu düşündüğüm bir insanla tanıştım ve çok iyi bir insanmış hakkaten diye ilkokul cümleleri kurdum kafamda, köprüden aktarma yaptım, eğlendim kendi kendime, eve geldim.

Diğer aklıma gelenler :

* Bir Beşiktaş - Üsküdar motoru ilk kez tankeri beklemeyip ya da ona yol vermeyip son hızıyla ve çevik / seri hareketlerle önünden geçti inanılmaz gurur duydum kaptanla.
* Okulda TRT konserinin afişlerini bölümdeki insanlardan birisine verirken geçen diyalog şöyle :
- Akşama konserimiz var gelmek ister misiniz ? (kağıdı uzatıp)
- (kağıdı okuyup) Hiç de aslında böyle bir tipin yok.
- Nasıl duruyorum, daha mı it kopuk ?
- Evet
- Eeheehehe (ne diyeceğimi bilemeyip uzaklaştım)
* Pınar Hanım rüzgarda uçuşup sırtıma yapışan gazeteye "Gazete Adaaaaaam !" diye tepki verdi düşüncelere sevk etti toplumu.
* Aynı gün yanımızda top oynayan grubun topu kaçtı ve yerden yavaşça bize doğru gelmeye başladı, oyundaki bir oğlan da çıkıp peşinden koştu ve tam topu durduracakken çok yakınımızda kayıp düştü, "Merhaba" dedi, biz de "Merhaba" dedik, topu alıp gitti.

12 yorum:

Emir dedi ki...

saadeth 3.1 koparacak insanları.bide emir çok gorüşelim bu hafta.çok eğlenelim.

Bahar dedi ki...

ama kıskandım ben şimdi emir ya görüşün de çok eğlenmeyin :P

neyse ben de burda güneşleniyorum =)

+fotolar çok başarılı

sıkıldım ben

kumru dedi ki...

güs nerde, kontürüm yok sadece çald1rabildim,sizleri özledim, blog al1p da beni davet etmeyen zihniyetleri sevgiyle kucakl1yorum.h1h.

divadeiwob dedi ki...

şimdi deryik'ten ötürü tanıyabileceğin iki cem var. onların bir tanesi fotoğrafçı cem, diğeri ise... neyse söylemiyim, İCK diyelim. Hangisini gördün?

Tugc dedi ki...

Tatil icin son 9 gun diyorum ben. Hatta 8 :D

batu dedi ki...

aklina gelenlere bayildim ve yarildim emir=))

Emir Bey dedi ki...

emir : birazdan arayacağım seni hazır mısın buna :D

bahar : çık gel :)

pepinot : bugün yani cumartesi belki kadıköy yaparız, yaparsak da ararız sizi efendim :)

karanlık : %100 karizmatik olan =)

tuğçe : geriye sayım hızla devam ediyor.

batu : hepsi gerçek onların beyim =)

Unknown dedi ki...

postayı da yerim pilavı da
çok eğlenicez antalyada
sen de gelseydin keşke
ararsın artık çay içerken 'danışman'da

Adsız dedi ki...

Kadıköy' e Taksim' e gideriz vallahi çok afedersiniz. Moda' ya da gideriz,
değil mi yahu.. ne işimiz var şehir dışında tatilde falan.. istanbula nakörlük olur, değil mi??
hiç yani..
bodrum çok sıcakmış diyorlar, ama bize ne :D

deryik dedi ki...

oo foto foto... kampüs. karanlıkcım, İCK'yı görmüş evet. emircim, kendisi kısaca İCK :P

aklına gelenlerin devamı gelsin diyerek ara gaz.

Emir Bey dedi ki...

yasin : şiiriniz sanatsal olmuş beyim, birbirimizin mekanlarına yaptığımız çıkartmalar var doğru, ama kardeşlik de bunu gerektirir değil mi, paylaştıkça güzel her şey :D

eysean : buralar iyidir yahu.

deryik : yahu deryik aslınad gönlüm hep o kısımdaki gibi değişik noktaları aktarmak istiyor ama fotoğrafları koyunca bazen boyna yazıyorum, problemim bu, bunu aşsam, en çok okunan blogger olurum ahahahaah :))

Hanife dedi ki...

bu bahar tatili can kurtaran görevi görüyo,ben de çok sevininyorum.Bi de bu güzel tatil gününde bilgisayarım bozulmasaydı daha süper olcaktı,çok becerikli ya kendisi,kendi kendine sürekli reset atıyor,hatta şu an acaba ne zaman kapanıcak diye bekliyorum:)