Çarşamba, Mayıs 23, 2007

Fethettik Ay Parlayarak Biz Gülerekten *

Rehberimiz Bahar Hanım ve Emir Efendi ile bir de akbil ve kapı dili sayesinde hedefe ulaşmıştık. Çünkü zoru başaran, imkansızda vakit kaybedenlerdendik biz. Ehuhuzaha !
Daha evvelinde Angelina Hanım gelmişti okula, ne zamandır görüşmüyorduk bir gün önce de doğum günüydü görüşmük olduk bu vesileyle.
Ne yazık ki değerli geleceğin en ünlü bayan bateristi arkadaşımız Bahar Hanım da sigaraya başladı, hatta "Ben sigara içmem Djarum içerim." şeklinde açıklamayı da yaptı gitti.
Hepimizi alırız diye kastım ama değerli san' atçımız Alper Akaryıldız Bey' in omzunu Emir Efendi' nin ise sağ göz ve kaşını alabilmişiz, Bahar Hanım' la ben ise küstahça pozumuzu vermişiz biz tabiki çıkacağız havasında.
Halimize acıyan san' atçı arkadaşımız Alper Bey "Verin de ben çekeyim sizi." deyip duruma el koymuş ve tankerli, boğazlı, en güzel manzaralı bir kareyi yakalamıştır.
Biz de bu kıyağı karşısında kendisine ilk albüm kapağını hazırladık, burda da bir sigara içilir hani şeklinde de düşündük, sürekli çömeldik bir de aşağıdan görünmeyelim diye.
Hey Boun' lu insanlar açın şu fotoğrafı da bakın bakalım nereye çıktık biz ? Hepiniz artizlik yapıp kalbimi kırdınız "orası en yüksek değil, biz daha ne yüksekler gördük, sen buna yüksek mi diyorsun adamım" gibi sözlerinizle erkek yurdunun merdivenleri için, biz de "en yükseğe çıkmayan ne olsun " zihniyetinde çıktık buraya.
"Çıkınca hemen çömelin yoksa aşağıdan çok net görünürüz." Rehberimize güvenip penguen şeklimizi yaptık tavanda, arada çıkılır, iki tabure bir masa, bir de dışa sarkan portatif mangal (Emir Efendi' nin teklifi) ile burasından değerli hiçbir yer kalmaz.

* Kalamış' ın en güzel kısmından.

16 yorum:

Bahar dedi ki...

Bir komploya kurban gittiğimi burdan açıklamak istiyorum.O komik tutuşumdan da anlaşılacağı üzere sigara bana ait değildir.Fırsatçı arkadaş Emir Bey'i buradan kınıyorum.

Fotolar pek şahane de keşke görünmeyelim diye yamuk yumuk çıkmasaydık hepsinde.Ayrıca hep yandan bakış atmamı ve Emir'in kafasının yarısının çıkmasını da bulunduğumz zorlayıcı çömelme durumuna bağlıyorum.

Çıktık mı çıktık!hem de en yükseğe! Şİmdi de en yüksek orası değil ki mühendisliğin terası yorumlarını bekliyorum efendim.

Adsız dedi ki...

en yüksekten uçan en ileriyi görenmiş. tebrik ederim.
gazman seni korusun :)

ikinehir dedi ki...

emir bey size inanamıyorum yani ben yani! başarmışsınız tebrik ediyorum! kapıyı nasıl açık yakaladınız nasıl açtınız anlayamadım ama! benim her denememde kapalı yahu! bu ne zor iş yahu! bunun adı kıskanma değil imrenme, hıh! :) darısı başıma, elbet bir gün başaracağım bu böyle yarım kalmayacak :)

fijibaha dedi ki...

bende yanınızda olmak isterdim
gencliğimi yad ettim

Emir Bey dedi ki...

bahar : fethetmediğimiz yer kalamaz bahar hanımcığım bu saatten sonra, neresi daha yüksek derlerse çıkarız evel Allah =)

eysean : çok ileriyi gördüm bildiğiniz gibi değil =)

ikinehir : kapıyı açık yakaladığımızı kim söyledi ki ? teknik işi bizimkisi =) yanımızda yetenekli insanlar vardı olmazsa bir dahaki sefere siz de takılırsınız bize =)

fijibaha : siz daha hiç gelmediniz ki ne konsere ne tırmanışa gelin sizin için hususi çıkarız =)

cheshirecatunderthebed dedi ki...

bahar içmesin sigara
içme bahar nolur

melis dedi ki...

sınavlar ve festivaller yüzünden okula uğrayamayan melo emirin saçlarını kestirdiğini burdan görücek hale gelince yurdunun 6 metrekarelik odasına kapanıp ağlamaya başlar.

baharın sigara içmeye başladığını öğrenince göz yaşları sel olur.

ağlarken bir yandan da nasıl bunları yazdım diye durup düşünürken herşeyi unutur.

Emir dedi ki...

yahu biz beraberken herşeyi yapabiliriz.biz süperiz
bir numarayız.
çok güzel kapı açarım.

öml dedi ki...

ohh yeaaa traş olmuşuz.. :D traş değil thrash metal after never never laaanddd! dasduburudasduburu tapas tapas cıs cıs cıs.

sıhhatler olsun anam

Bahar dedi ki...

içmem yahu siz inanmayın her post'a Emir'in sigarası o tut diye verdi sonra çekmiş arkadan, böyle de bir insan işte :=)

Adsız dedi ki...

Angelina Hanım'ın boynunda güzel bir şey var... Gözümden kaçmadı ;)

Emir Bey dedi ki...

cat : ah ah işte keşke !

melis : bi' git dolaş gel.

emir : hakkaten iyi açtın =)

morbidmortal : beni bilirsin beybe bir şey yaptım mı içinde bir gübürkaş geçer en azından !

bahar : külliyen yalan.

oktay ahmed : heartagram takmış hocam boynuna anlamını da güzelce analttıydı bir nevi ying yeng misali =)

deryik dedi ki...

valla saygım sonsuz, brafo bravooo!!! afferin yahu, beklenmedik bir çeviklik ile... :)

evet evet, fezaya erdiniz efendim. kutlarım!! :D

Emir Bey dedi ki...

deryik : bu iş burada bitmeyecek deryik hanımcım =) daha her yerlere çıkacağız her yerlereeee !

Ayca dedi ki...

albert long hall'un tepesinde mangal partisi yapma isteği uyandıran yer mi yoksa burası_

Emir Bey dedi ki...

ayça : evet ve biz yapmayı düşünüyoruz çaktırmayın ama =)