Perşembe, Haziran 14, 2007

Halılı Arkaplan

* Kolumu yaktım evet, hem de annemin yaptığı pizzayı ısıtmaya çalıştığım tencerenin kapağını -bir yandan telefonla konuşurken- tezgahın üzerine koymaya çalışırken yaptım bunu. Evet yaptım ve bununla gurur duyuyorum, hatta bunu güzel bir günün hatırası olarak saklayacağım. Saklamayıp ne yapacaksam.
* Tuhaffiye Hanım ile de tartıştık da Evanescence reklamları neden dolmuş / otobüs duraklarında ve neden daha ziyade Blendax reklamı tadında, sevmesem çok fena dalga geçerdim lakin hem Evanescence i seviyorum hem de Amy Lee yi. Grubun ismini daha kolay yazabilirsem çok daha fazla severim.
* Misal Umut Sarıkaya çok değer verdiğimiz çizerimiz ve yazarımız, Penguen' e her gittiğinde elinde karikatürü ve ya yazısıyla, arkadaşları onu dünyanın en soğuk gününde en kalın giyinmiş haliyle bile görseler, oooo Umut da yazı getirmiş diyorlar mıdır?
* Benim kirpiklerim ile abimin saçlarının boyutları bazı dönemlerde eşit oluyor, lakin onun saçına her gören kısa derken benim kirpiğime her gören uzun diyor, hayat çok garip kirpikler saçlar falan...

25 yorum:

whosayin dedi ki...

Geçmiş olsun deliganlı. Vakti zamanında ben de öyle bir yerden ütü sebebiyle kolumu yaktıydım, acısını iyi bilirim...

oky dedi ki...

hagi için de aynı şey söyleniyordu:
futbolcuyken "yaşlı futbolcu",
teknik direktör olduğunda "genç çalıştırıcı" :)

narsis dedi ki...

Kirpik konusunu biloklarda gormeyi hic ama hic tasvip etmiyoruz. Olan var olmayan var.

Emir Bey dedi ki...

whosayin : bir ütü ve yanık hatırlıyor gibiyim ama hayal meyal, belki de sallıyorumdur =)
iyice saçmalayan bilogır oldum yakında sivilce çıktı falan diye de çekip koycam eheheh =)

oky : ah ah, işte azizim bakış açısı hep bunlar :D

narsis7ekho : evet olan var burda =P

Adsız dedi ki...

benimde bir dürüm ısıtma izim var.
vakti zamanında çok acımışsa da elimin üzerinde güzel duruyor :D
yaşasın yemek için yanan el ve kollar!!

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Kolunun nasıl yandığını biliyorum; hem de kare kare... Çünkü bana da oluyor kapaklı tavada sıte yaparken.
Çözüm aslında basit. Kapağı tam tezgaha koyacakken, tam o değme noktasından biraz önce size yakın tarafı yukarı doğru mehil verip hafif fırlatmaya benzer bir hareketle zıplatarak itince, kapak sağ salim tezgaha iniyor.
Anlatabildim mi acaba? :)

Hanife dedi ki...

çok geçmiş olsun efendim,ayrıca "Umut da yazı getirmiş." esprinize baya bir koptum:)

Yargı dedi ki...

geçmiş olsun yahu.. tencere. ile pizza ısıtmak da süpermiş..:)
benim de küçükken ütü ile yakınlaştığım anlar olmadı değil.. avuç içindeki su toplayan balona hayret ederdik "ben acaba uzaylı mıyım??" düşünceleri eşliğinde ufakken..

Bahar dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle,pek ciddi görünmüyor burdan aman dikkat

elimde ciddi tehdit unsuru yaratacak fotoların var burdan duyuruyorum =)

Yasin Cem Kandemir dedi ki...

gecmis olsun beyim

Emir Bey dedi ki...

eysean : yanacaksa yemek için yansın =)

gündemdekiler : anladım zaten kullandığım da bir yöntem de markaj vardı dün =)

hanife : eheheh =) ben de koptum :D

yargı : ufakken herkes bir garip oluyor vallahi bulaşmamak lazım =)

bahar : ben sırf resim olabilsin diye koydum yoksa saçmasapan bir şey =) ne fotolarıymış onlar bakayım ???

kadife : eyvallah canım.

ikinehir dedi ki...

Emir bey geçmiş olsun! Benim de vakti zamanında ütü ilen acı dolu bir deneyimim olmuştu.. ütü kişisi kolumuzun üst kısmı ile alt kısmının birşetiği, hani kan aldırdığımız yer var ya, işte oraya çok yakın bir bölgeye yapışmak canavarlığını göstermişti.. Yüzümde ekşi ve hatta çılgın bir ifade ile yazıyorum bu yorumu..:)

Bir de başlığınıza bayıldığımı belirtmek istiyorum, süper olmuş :)

BeYHaN dedi ki...

geçmiş olsun emirbey, kolunuz deşilmişcesine ağır bir yanık içinde derhal acile gitseydiniz.

bu arada seni nerden buldum sorusunun cevabı gezdiğin sayfalardan birinde. ama hangisinde acabaaa? kaçıncı denemede bulduğundan haberim olsun sonra. bakalım benim neyi okuyabileceğimi anlamış mısın...

Tugc dedi ki...

Su son bitirs sekli moda oldu bloglarda cidden :) Hepimizde bir sonunu getirememe var galiba. Hani susucam ama susamiyorum yaa durumlari sanki bir nevi :)
Kollara dikkat, teyzem 40yasinda ve hala daha her utu yaptiginda kolunu yakiyor mesela.
Evanescence evet stresli bir isim ama sarkilar guzel..Bunalim moduna da super gidiyor, eklemeden edemedim.
Umut Sarikaya var tabi de, Serkan Altunigne de cok seker dimi yani, siz soyleyin Emir Beycim..
Bu arada arayi uzatmayin da, ozletmeyin kendinizi ve Merve Hanim'i. Zaten surda sayili gun kaliyorum. :)

Emir Bey dedi ki...

ikinehir : oluyor böyle şeyler görüyorsunuz benim de kolum kopayazdı =)) başlıklarıma benden başka kimse dikkat etmiyor sanıyordum da eden de çıktı =)))

beyhan : çok fena beyhan hanım öyle böyle değil acımdan ölüyordum =) zor bir soru sormuşsunuz da bakalım deneylim bir salim kafayla düşünelim =)
-vakit kazanıyorum-

tuğçe : ehehe =) uzatmayız arayı efendim hemen görüşürüz ne olacak =)

obirmarka dedi ki...

emirem emirem, o ilk cümlen öss'de sorucak türden bir tamlama olabilir mi acaba diye düşünmüyor değilim :)) İz için n'apalım doğum izi deriz olur mu :)) Alterizmin yükselişi dolmuş ve otobüslerde fark etmedim değil ben de :)) ama karşıyız bildiğin üzre; koysanıza şöyle bir kylie resmi hem kulağa hem göze hitap eden değil mi ama :)) Ben mesaj yazmaya başladım zannımca ama olsun az ama öz uğruyorum baksana :))

Emir Bey dedi ki...

marka : yok ben de kylie gibi fikirleri tamamen destekliyorum zaten =)

Dilara dedi ki...

emir, benim için nil'den bu mudur çalıp söyler misin bir gün?

Bahar dedi ki...

efendim fotolar Mert Özdamar tarafından bende unutulmuş olup oldukça KOMİKLER hahaah

Adsız dedi ki...

Öperim, geçer!=)

es dedi ki...

ilk ziyaretimdir blogunuza..hoş oldu gerçektenn.. efendim öncelikle üstüne basa basa söylemişsiniz yaa.. Rabbim nazarlardan korusun hem sizi hemde kirpiklerinizi :)
kolunuz için geçmişler olsun..
ne çok link var blogda yaa..şöle bi bakem dedim.. taaaa sayfanın altınaa kadar.. neyse efendim.. iade-i ziyaretlerinizi beklerimm elbett..
görüşürüzz..

Emir dedi ki...

çakma şebnem Ferah onlar.
Şebnem tokatlar onları

Emir Bey dedi ki...

lavender : ciddi misin dalga mı geçiyorsun bayan?

bahar : of yahu kim bilir neler yumurtladı yine mert efendi.

merve hanım : hiç fena olmaz :)

margo : teşekkür ederim iyi dilekleriniz için =) linklerimiz biraz fazla sevdiklerimizin çok olmasıyla alakalı :D tez vakitte uğrayacağım =)

emir : hayko musun emir efendiciğim? ne bu sinir :P

---OPTiO--- dedi ki...

cok gecmis olsun yaa :( yanik kötüdür...ayni yerde kocaman bi ütü yanigi var kolumda :)) forondan yandiklarimsaaa..ohohoo :)) yanii tecrübeliyim bu konuda..insallah bi daha olmaz :( ...


haha abinle ilgili sac kirpik yazina cok güldüm :) gercekten hayat cok garip :D

Emir Bey dedi ki...

teşekkürler =)