Cuma, Haziran 22, 2007

İstek Parçalar / Köpek Isırır


İndiririm deyip de indirmeyenler yazıyı bitirmeden çarpılır vallahi en baştan diyeyim, yorum yapmayanlar için geçerli değildir bu lanet.

* Tanrı unutmuş olsa da vurdurma yüreğim vur diyor ya, seneler senesi dedim ki nasıl sadist bir mantıktır bu "vurdurma, vur" mantığı yani tokat yeme, tokat at, "yakışıyor mu hiç Sertap dedim", düşün hanım falan demeden kaba saba konuştum -ki hiç tarzım değil- sonra dedim "soprano olmuşsun amma ve lâkin adam olamamışsın". Sonra zaman geçti, sakinleştim. Vurdurma ile Bandırma da çok yakın şehirler.

* Bir de cep telefonumda yeni mesaj, giden kutusu, taslakların yanında gelen kutusu değil gelin kutusu istiyorum ben yahu, yeri gelsin, önüne atlayıp para koparayım, yeri gelince "gelindir ne yapsa yerindir" diyeyim.

* Ne zaman bağımsız aday lafı açılsa Baskın Oran yerine Burhan Öcal diyesim geliyor, baskınoranı da seçim barajı gibi bir şey zannetmiştim zaten, ne biçim isimse.

* http://koyumunyagmurlari.blogspot.com/ diye bir adres olsaydı şayet, sadece bu müthiş isimden ötürü link verecektim, ne yazık ki yok. Bir de Mahsun Kırmızıgül' ün Sevdalıyım Hemşerim albümünü dinleyen bilir, orada -hangi şarkı tam emin değilim şu an halbuki sabah dinledim daha Taşra Delikanlısı olabilir- şarkının birinin şiir kısmında "ben seven kadın canlısıyım" diyor. İlk Orçay Han ile ya tavla ya da Euro 2000 oynarken farkettiydik bunu.* İzzet Altınmeşe kim diye soran Merve Hanım' a gelsin bu fotoğraf da o zaman. Albümlerden birisi 1013 diğeri de 1763 yılında çıkmış maşallah, Allah uzun ömürler versin, nükleere karşı olsam da yeri geliyor beniyle de sevmeyi öğreniyorsun insanları.

* Ben Tarkan çok severim -ilkokul cümlesi kurdum- o zaman Tarkan' dan şu şarkı bana gelsin olur mu. Üşenmesem yousendit e de yükleyeceğim ama gereksiz olacak bana geldiği için.

Yenik düştüm kendime göre göre
Gurur sandığım aslında çeyiz sandığımdı.

22 yorum:

Anglachel dedi ki...

Vee birlikteliğimizin sonuna yaklaşırken bu şarkıyı dünyadan soğumak isteyenler için çalıyoruz. İzzet Altınmeşe söylüyor: "BENimle oynar mısın?"

Adsız dedi ki...

İzzet Altınmeşe bizim komşumuzdur. Tükkanımıza gelip portre fotoğraf çektirir falan. Merve Hanım gelsin bi gün bize. İzzet Bey'in tükkanına götürürüm onu. Yemek yeriz orda.
Güzel mantı yapıyorlar.

Emir dedi ki...

Emirbey komik adamsın vallahi.
Olacak o kadar ın eski bölümlerinde izzet altınmeşe çıkıyordu.katil gibi biriydi.çok gergin bi bölümdü.çok korkmuştum.bide deli makbule vardı.

Adsız dedi ki...

başlıkla çok alakasız olacak ama ben her ne alakaysa merve hanım'la sizin tanışma maceranızı merak ediyorum. bir de merve hanım'ın nerede okuduğunu...

Hanife dedi ki...

ben Sertap Erener'in o klibini ilk izleyince korkmuştum:))

Yeditepe İstanbul dedi ki...

* "vurdurma, vur" her delikanlının haya felsefesi :) :$

* Köyümün Yağmurları şarkısındaki şiire biterim ben Ethan Güleryüz okurken ah...

Hiç bir ölümden bu kadar kolay dönülmez
Böylesi sevmeyince

Emir Bey dedi ki...

anglachel : azıcık mahsun azıcık hakkı bulut yüzünden birlikteliğimizin sonuna mı yaklaştık yoksa lordum? =))

eysean : ben de gelebilir miyim?

emir : olacak o kadar skeçleri falan bu yaz Antalya' ya gider gitmez alınıp cd ye çekilecek.

anonim : annem, çok gerekmedikçe tanımadığım insanlarla konuşmamamı tembihledi, o yüzden isminizi vermedikçe merakınızı azaltamayabilirim =)

hanife : sertab erener nerelerde şimdi kimbilir.

gündemdekiler : güzeldir hakkaten azizim.

deryik dedi ki...

efendim şimdi insanlarıyla beniyle de sevelim tabii. misal ben, boynumun üstünde 42 bene ve bunu oturup sayan arkadaşlara sahibim. demek ki neymiş, bir değil 42 olsa yine birileri sizi sevebiliyor imiş evet. gerçi izzet abimiz bu ben alemlerinde başka bi karizmaya sahip; ama sorarım beyler, cindy crawford'ınki, yerli cindy'ninki can da izzet'inki patlıcan mı?

tılsım dedi ki...

İzzet Altınmeşe...Bizde plağı vardır. Kendisini oradan tanırım. Akılda kalmasını da benine borçludur :).
Acaba linkler devam edecek mi :)?
Bir önceki yazıdaki şarkılar da güzel bunlar da ;).

enci dedi ki...

İnsanın vücudunun en güzel yerlerinde olur ben..

Adsız dedi ki...

ahuuahauh, çok iyiydi emirim, harikaydı, ahauhauah...

Adsız dedi ki...

ay aşkolsun şekerim. sorulur mu bu.
:)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Çağrı :
http://gndm.blogspot.com/2007/06/sze-gerek-yok.html

Emir Bey dedi ki...

deryik : aaa tabi ki benin yeri ayrıdır canım, biz yermedik ama boyutları biraz tedirgin edici olabilir bir de yakışanı giymek gibi bir şey beninizin olması. yakışmayadabilir tabi kimisine =)
mağden dağı türküsünü bir dinleyin bu adamdan, filmde söyler, bulamazsanız ses verin atarım hemen.

tılsım : bizde kalitesiz müzik olmaz =) ehehehe, üşenmedikçe devam edecektir merak etmeyin =)

angie : valalhi belli olmaz pek =)

batu : o senin güzelliğin =)

eysean : nezaketen =))

gündemdekiler : sabah okumuştum yazınızı erkenden, şimdi bir daha okudum, ne diyeceğimi bilemedim, bunu yanlış da anlamayın kesinlikle alınmadım, alınacak bir şey de yok. ama düşündüm, siyasetle ilgilenen bir insanım, her gün haberlerde, hayatta, yaşadığımız olaylarda, beni pek çok düşündüren pek çok sayıda olay oluyor, neden diye düşünüyorum, bir şeyler buluyorum bölük pörçük,çözüm üretemiyorum çoğu zaman bu beni yaralıyor, yayınladığınız vidyoyu izliyorum, öfkem nefretim katlanıyor, televizyonda her izleyişimde olduğu gibi, düşünüyorum yine bir çözüm yok. bunu buraya görüntü olarak koymak ister samimi gelsin ister yalan benim acımı katlayacak bir şey, öfkemi arttıracak bir şey ama öfkeli kafayla düşünmek istemiyorum, böyle verdiğim kararlar, bu yolla açıkladığım fikirler ilerde beni bazen üzüyor. isterseniz konsept kaygısı deyin ama ben linkini vereceğim sadece, gördükçe izleyeceğimi bildiğimden belki, buraya koymaktan ısrarla çekiniyorum bunu tekrar. Allah sonumuzu hayır etsin. umarım anlatabilmişimdir içimdekileri doğrudan.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Emir Bey,
Bloguma yazdığınız bazı yorumlardan, konu hakkında ne kadar dolu olduğunuzu biliyorum. Tepkiniz bizimkilerden çokd aha sert ve farklı bir yönde...
O yüzden anlıyorum çok iyi.
Birçok arkadaşımız kırmızı ve özellikle belirten şekillerde link vermiş, herkesin görmesi ve izlemesi için.
Siz de öyle yapabilirsiniz.
Teşekkürler...

Bahar dedi ki...

hey ben görmeyeli ne espiriler yapmışsın kaçırmışım =)))

Emir Bey dedi ki...

gündemdekiler : uğraşıp bir şeyler yaptım, içime daha çok sindi.

bahar : bildiğin gibi değil.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Teşekkür ederim.
Bunu yaylım lütfen...

zat-ı şahane dedi ki...

sen kafayı yemişsin genç.. ama ben daha deliyim çünkü ev taşıyorum :S bu arada elimde çok pis pols242 notları var.. $50 dolara senin :P şaka bi yana sen de pols242 alacağın için aklıma geldi.. lazım olur diyorsan notlar, kitap özetleri fln var.. öpüyorum!

Emir Bey dedi ki...

45 yapalım şunu !

Çimen dedi ki...

bu seneki konserde eksikliğini hissettiğim şarkıydı Mordred's Song

Emir Bey dedi ki...

çimen : bu adamların gitaristleri biraz iyi çalıyor solistlerinin de sesi azıcık iyi sanki =)) bir de ben bu şarkıyı hatta forgetten tales albümünü daha yeni keşfettim =) daha önümüzde taş oda çoooook =))