Pazar, Ağustos 19, 2007

Altın Yaldızlı Konser Davetiyesi - Küresel Isınmaya Karşı Otogaz Karnavalı

Ayda yılda bir konser veren bir şahsiyet (orkestramız için de geçerli bu) olarak, size sizin kadar benim de şaşırdığım 23 Ağustos Altunizade Papyon Otoparkı konserim ile ilgili bilgi vereceğim. Eminim ki karnavalın ismi benim kadar sizin de hoşunuza gitmiş, benim kadar sizi de güldürmüştür ama, küresel ısınmaya karşı benzin yerine LPG kullanımını teşvik etme amaçlı oldğunu öğrenince, daha normal geldi bu isim kulağıma. Hoş açık konuşmak gerekirse benzin kullanımına yönelten bir karnaval olsaydı da işin ucunda yine Feridun Düzağaç olsaydı fikrim değişmezdi sanırım. Neyse ulvi bir amaç olması hepimizin gönlünü ferahlatıyor sonuçta. Efendi olalım. Kasrnavalın diğer etkinlikleri ile ilgili ayrıntılı bilgiyi ve amacını tam olarak burdan öğrenebilirsiniz. 20 ile 24 Ağustos arasında devam edecek karnavalda her gece bir ünlü sanatçının konseri de olacak. Bu konserler ücretsiz olup, birbirinden kaliteli alt gruplara da ev sahipliği yapacaklar. Bakınız Jukebox. Neticeye gelirsek perşembe günü saat 21.30' da sahne olacak Feridun Düzağaç' tan önce biz de Emir Bey projemizle saat 20.00 gibi sahne alacağız. Her ihtimale karşı rica ediyorum gelecek olanlar 19.00 gibi orda olsunlar hem bu veisleyle görüşmüş de oluruz bir yarım saat konser öncesi, beni ve orkestra arkadaşlarımı -45 kişilik orkestramla sahne alacağım için- motive edersiniz.

Konserle ilgili bilgiler :

Orkestra elemanlarımız :

Kanun : Alper Akaryıldız -tam sahne ismi-
Ritm : Emir Yargın
Gitar ve Vokal : Ben

Yok yok sandığınız gibi 3 kişi az değil, yaptığımız tarza göre orkestramız zengin bile.

Repertuar :

Rüzgar
Yandım
Yedikule
Masum Günahlar
Zor
Yerine Sevemem
Hatıralar
Cesaretin Var mı Aşka
Her Şeyi Yak
Dön Bebeğim

Repertuarımız tam olarak doksanlar oldu, bu yüzden Okan Bey' i hususi davet ediyorum. Üstelik farkettiyseniz yine, insanların içini hüzün dolduracak, insanları acıların çocuğu bakışlarına büründürecek şarkılar seçtik. Yanınıza jiletinizi, ne bileyim rakınızı hatta eski kız arkadaşını erkek arkadaşınızı, bir ilmek ipinizi alın öyle gelin. Ölümlü dünya.

Bu arada bir alttaki yazıda belirtmiştim, hakikaten kendini konser fotoğrafçılığına adayacak bir arkadaş, ayrıca ayaklıklı bir kamera ve ayaklı bir kameramana ihtiyacımız var, parası neyse veriririz, konserlerimize tüm halkımız davetlidir, ben yine güzel şeyler hissediyorum bu konsere dair. Haydi bakalım hayırlısı.

NOT : Emir Bey, bundan böyle bu müzik grubumuzun ismidir, rica ediyorum bana sadece Emir deyin. Vaktiyle kullanıcı adı olarak Bey lâkabını da almıştım ama arkadaşlarım dahi bana ismimle hitap etmez oldu, yapmayın etmeyin, çok yalnızım.

NOT 2 : Hayatımda ilk kez bir konserde Tarkan' dan bir parça söyleyeceğim için çok heyecanlıyım.

NOT 3 : En sevdiğim müzisyenin altında çalmak çok daha heyecan verici sanırsam.

NOT 4 : Not yazmayalı çok olmuş, not vermeyeli de bir o kadar olmuştur, Kemal Bey' e 5, Ayşe Hanım' a ise BC veriyorum. Not yazmaya başlayınca duramıyor insan saçmalıyor demek.

13 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

saat yedide ordayim insallah....yaa repertuar süper ötesi..cok sevindim cokkk :))

gercekten hem mutluyum hemde nasil derlerr....
yahuuu sizin konseriniz...bir yili askin süredir bekledigim an :)) cidden öyle oldu di mi :)) onca zaman tühh..keske bende olsaydim dedim her defasinda...ama ilk kezzz burdayim istee...

anlatamam mutlulugumu....saol Emir yaaa....cok tesekkür ederim...( sen anladin ) .....

Adsız dedi ki...

bir nevi bilogır buluşması. hadi bakalim. keski mirkelamdan once cikaydiniz. muck.

enci dedi ki...

ya çok acı. ben inglınd'dayım. gerçekten pekçok sevdiğim şarkılar. a resim de çekebilirdim, kameraya da alabilirdim sizleri. ama tabii hala bir şans var. beni bir uçakla aldırır mısınız burdan? (elbet ki bırakmak şartıyla)

Erinc dedi ki...

off çok gidilesiymiş ama maalesef İstanbulda değilim =(

menekşe dedi ki...

:) ben organizasyon komitesinin vazgeçilmes sac ayağı ilan ediyorum kendimi:) ordayım orda olmak için ne gerekiyosa yaparım emirrrr

Emir Bey dedi ki...

optio : sevindirdiğime sevindim =)

lavender : dediler zaten hangisiniden önce çıkarsın ben seçtim feridun düzağac ı hayranıyım ya =)

angie : tanıdığım bir pilot arkadaş var kendisine bir sorayaım =)

erinç : geldiğinizde bir tane daha buluruz ne yapalım =)

menekşe : konser ardından teşekkürlerimi sunacağım sana evlat, umarım kabul edersin :D

cheshirecatunderthebed dedi ki...

bak bu sefer de gelemiyorum ama vallah gene benim suçum yok :)melislen sana reiki göndereceğiz konsersırasında korkma

Adsız dedi ki...

büyüyünce istanbul'un göbeene taşıncam.

batu dedi ki...

datça'dan çay bahçemizin kablosuzundan bildiriyorum... (pırıl pırıl valla burda bağlantı)

emircim malum tatil ayakları, gelemiyorum ben. ama hakkaten çok özeniyorum seni dinleyecek arkadaşlara, keşke taşodada olduğu gibi beraber olsak da dinlesek seni ve şahane grubunu.

gelemiyorum ama selamlarımı sevgilerimi gönderiyorum bol bol...

Emir Bey dedi ki...

cat : ben senin için üzülüyorum, sanat yolundaki adım adım tırmanışımdaki ikinci adımı kaçırabilirsin diye =) hehehhe =) yok evladım birdanem senin reikin yeter =)

eysean : ah ah ! yok mu sizi bırakacak bir delikanlı 029 u falan kandırıp beraber gelin belki arabası vardır :P

batu : çok teşekkür ederim beyim iltifatların için, çok sevindim, inşallah sizlere daha çok çalarız :)

scarlet dedi ki...

Nerde "Gölge"?
Düet yapacaksınız da süprizi kaçmasın diye yazmadın di mi :P

Anglachel dedi ki...

Uçarak geliyorum

Emir Bey dedi ki...

scarlet : bakacağız henüz =)

anglachel : zaten açık otoparktan bozma karnaval alanı, inerseniz bir yere, lakin araçlar lpg li olabilir, patlarsak tümden patlarız, google earth te bir ışık huzmesi oluruz =)