Perşembe, Ağustos 30, 2007

Gözlüğü Takarım Şeklimi Yaparım

Yazın ortasında şayet hâlâ bu adamın çıkışına gidiyorsam Allah bana ve cümlemize akıl fikir versin, mekanımız yine pek değişmedi çaycımızda oturduk, hayır anlamadığım şey Canberk Bey' i o bıyıkla okula nasıl aldıklarıydı.
İstiklal' de turlayanlar arasında bir Emre Bey ve ben eksiktik zaten, bizde oyalanmak için turladık, sonra genç yetenek Hazal Hanım geldi, kötü genç rolündeki arkadaşı Enis Bey ile (halbuki pek de iyi bir genç) gidip bir şeyler yedik, Canberk Bey ve Serkan Bey de kısa aralıklarla bizlere katıldı.
Sonra Serkan Bey' in biri kaptan pilot biri de piyanist müzisyen iki değerli arkadaşıyla tanıştım, içimden belki de ilk kez net olarak 7 - 8 sene erken doğsaydım, yaşadığım kuşağı ve dönemin yaşamını daha mı çok benimserdim acaba sorusu geçti.

Gün boyunca, iki oyuncu (hem de ana karakter), bir karikatürist, bir bas gitarist, bir avukat / emlakçı / pilot / lord, bir kaptan pilot, bir de piyanist ile vakit geçirdim, dua etmek lazım azcık bize de bir şeyler bulaşsın diye.

Sizlere bugünden itibaren her yazımda o günkü sırasıyla Altunizade konserimizden bir şarkı kaydı koyacağım, youtube a koyduğumuza bakmayın, ses kaliteli olsun diye sabit kamerayla uzaktan çektik, o nedenle izlenecek bir yanı yok, sadece dinlemeniz kâfi.


* Haydi bakalım hayırlısı, ilk konser kaydımız içinde değerli kameramanlarımızın gözlerinden öpüyorum. Bir de benim Emir, grubun adının Emir Bey olduğunu unutmuyoruz. Memnun oldum tanıştığımıza. =)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

valla emircim canı gönülden kutluyorum çok başarılısınız yiğenim.ünlü olduğunda senden çok ben gururlanıcam heralde=)

Yasin Cem Kandemir dedi ki...

ben de keller grubuna dahil oldum bgn:)

Adsız dedi ki...

çok kalabalık görünüyor. ben olsam heyecandan konuşamazdım, kaldı ki şarkı söylemek.
yaşasın emir bey grubu :)

Hanife dedi ki...

her zamanki gibi çok güzel söylemişsiniz bu güzel şarkıyı,devamını da bekliyoruz efendim:)

Emir Bey dedi ki...

böcek hanım : sırılsıklam akdar olmasa da fena olmadı =) çok mersi cağnımsın =)

kadife : o zaman sana bir süprizim var !

eysean : aslında başlarda kalabalık değildi ki bu da 2. parçamızdı bizim göz kararı hesaplarımız 250 kişi civarında kişi ile başladığımız 2500 kişi civarında da bitirdiğimiz yönünde.

hanife : her gün yeni bir vidyo ile aranızdayız efendim =) ehehe :D

Gamze dedi ki...

Önce Rüzgar'ı dinledim, sonra da sırayla geri kalan konser kayıtlarını. Şimdi Rüzgar'ı durup durup dinliyorum. Nasıl söylemektir o öyle? Çalan ellerinize söyleyen ağızlarınıza sağlık grupça. En yakın konsere gelmeyen ne olsun!

Off be Emir, yapılır mıydı bana bu, bu saatte? Bak bi de "Yandım"ı da söylemişsiniz utanmadan:)

oky dedi ki...

emir beycim ağzına sağlık yine döktürmüşsün, emir bey grubunu da ayrıca tebrik ediyorum. özel davetli (:P) olmama karşın gelemediğim için tekrar kusura bakmayın diyor, satırlarıma burada son veriyorum. bensiz de gayet iyisiniz :P

hazal hanım'a özel not: gözlerinizi her hafta beğenerek izliyoruz.

Emir Bey dedi ki...

mama : çok teşekkür ederim efendim o güzellik benim söyleyişimde değil de arkadaşların çalışında :) her yazının sonuna bir link vereceğim :D

oky : özel notunuzu görünce of okan bey de ağır kroymuş desem de hâlâ her konserimde v.i.p. koltuğunuz olacaktır :P eheheh :D

öml dedi ki...

floransadan selmalar:)