Salı, Ağustos 07, 2007

İzmir' in Kavakları

Şimdi okulu bitirdikten sonra, buralar bana dar anam, dayanamam adlı yeni bestemi mırıldanıp yola koyulmak lazım diye fırladım hemen. Final arifesinde odamda annem tarafından çıkarılmış mayom ve plaj havlumla karşılaşmak beni çok duygulandırmakla kalmamış, gençliğime de götürmüştü. Şimdilik İzmir' deyim efendiler, (bu efendileri sesleniş kelimesi olarak çok beğendim Atatürk' ü bir kez daha takdir ettim hem beyefendi hem de hanımefendiyi karşılayabiliyor, hangimiz beyaz Türk değiliz ki zaten) burdan da nasipse yarın yola koyulup bir iki günlük Korkuteli ziyaretinin ardından Antalya' ya, kuvvetle muhtemel Orçay Han' a varacağım. Gönül istiyor ki güzel haberlerden güzel haberlere koşayım, şansım gökyüzünde Gwaihir yeryüzünde Gölgeyele misali son sürat yardımcım olsun her işimde. Bakarsınız Tey Tey Turizm ile bir iki gün tatil keyfi de yaşar, Eray Bey ve Okan Bey' i de görürüz. Şimdilik planlar bunlar, memleketten istedikleriniz varsa ufak tefek listeler yapıp 3407' ye mesaj atın. Bakalım ne oluyor hep beraber görelim. Bir de gelirken dikkat ettim yolda kamyon şoförleri karşıdan gelirken (otobüs şoförleri için de geçerli) koltukları amortisörlü olduğu için her daim hafiften zıplayarak geliyor bu da bana yöresel figürlerimizi hatırlatıyor. Eğleniyorum kendi çapımda, bir bakın kamyonculara falan oturdukları yerde çayda çıra oynuyorlar mübarek. Benim yiğenlerim var ! Fotolarla dönünce vuuuuh diyeceksiniz.

8 yorum:

Tugc dedi ki...

İzmir'e kadar gelip beni aramamak..affedilir şey değil..

Adsız dedi ki...

yorum yazmak istedim, çok çalıştım ama olmadı.
tatile çıkanları kıskanıyor muyum, evet!

kumru dedi ki...

korkuteli yolunda mantarlar vardir iiyy mis gibi kokarlar :D

etipuf dedi ki...

korkuteli,antalyalıların serindir ümidiyle ev alıp; hayal kırıklığıyla pişip kavrulduğu yer....

Emir dedi ki...

tey tey turizm
turizmde dünya devi

MM. dedi ki...

Tayfada balik yiyin efendim benim yerime.pier mandolinde de bira icin gunes batarken...benim yerime.


buhuuu..ozledim!

---OPTiO--- dedi ki...

ne zaman dönüyosunuz efendim yaaaa....bakiniz bende geldim :)) hadiii sizde gelinde...güzel bi bulusma ayarlayalim :) hihihiih....bi dee konserle ilgili ayrintili bilgi lütfen..saygilarrr :))

Emir Bey dedi ki...

evet evet döndüm hatta işte geldim burdayım =)