Salı, Ağustos 21, 2007

Papyon Otoparkı' na Nasıl Gelirsiniz ? Sakın Korkmayın Çok Kolay ve Merkezi !

Çok Önemli Not : Bu Papyon Otoparkı dediğimiz yer bölge halkı tarafından "açık oto pazarı" olarak tanınıyor, şayet; otobüse, dolmuşa, taksiye, eczaneye sorarsanız bu şekilde sorun, kime sorsanız gösterir, Capitol ne denli tanımış bir yerse burası da bir o kadar tanınmış.Şimdi efendim, uyduda çalışan yakın arkaşlarımdan aldığım bir iki fotoğraf sayesinde size Altunizade' deki konsere nasıl gelebileceğinizi anlatacağım. Şimdi yukardaki haritada Boğaziçi Köprüsü' nün çıkışı' nı görüyorsunuz. Öncelikle karşıdan gelenler için anlatacağım. Şimdi sarı noktalar karşıdan gelen değerli gençlerimizi yönlendirmek içindir. Şimdi efendim gişelerden geçtikten sonra, ki şahsi önerim OGS kullanmanızdır, dümdüz devam ediyorsunuz orta şeritten. Hemen sağ tarafta bir Üsküdar çıkışı görüp umursamadan devam ediyorsunuz, sonra bir sapak daha görüyorsunuz Altunizade, Bağlarbaşı, Üsküdar yazan bu sapağa sapmıyorsunuz ama sağ şeride geçip pür dikkat gitmeye başlıyorsunuz, sonra sağa sinyalinizi veriyor ve yolun altından geçtikten sonra sağa sapıyorsunuz. Bu sapak muhtemelen Çamlıca diye gösterilmiştir. Bu sapak sizi saniyeler önce altından geçtiğiniz yolun üstüne çıkarıyor. Bu andan itibaren karşınıza çıkan Çamlıca tabelalarını takip ediyorsunuz ve iki tarafı ağaçlı dümdüz bir yola giriyorsunuz. Bir miktar düz gittikten sonra sola yaklaşıp sinyal veriyorsunuz ve U dönüş gibi bir dönüş ile geldiğinizle paralel fakat zıt yöne akan bir yola giriyorsunuz, bu yola girdiğiniz anda sanırım sağ tarafınızda kalan yer Papyon Otoparkı oluyor. Alttaki harita, sarı çizgilerle tam olarak bu yolu tarif ediyor.
Şayet özel otomobil ile gelmeyecekseniz nasıl gelmelisiniz sorusuna yanıt olarak, Kadıköy, Üsküdar ve Avrupa' dan (mesela Frankfurt) gelebileceğiniz en yakın yere toplu taşıma sistemini anlatıyorum. En yukardaki haritada kırmızı ile gelen yol Üsküdar' dan, yeşil ile gelen yol Kadıköy' den gelen yoldur. Açık mavi ise Anadolu' nun içlerinden Boğaziçi Köprüsü yönünde gelenler içindir. Üsküdar' dan gelmek için, motor iskelelerinin yanındaki otobüs durağından 1A kodlu ücretsiz otobüslere binmenizi tavsiye edeceğim, normalde etmem ama şu durumda en avantajlıları onlar ve bu otobüsün son durağında indiğiniz yer otoparkın tam karşısında yolun Çamlıca' ya giden yönündeki bir noktadır. Burdan aradaki park / orman gibi kısmı geçip konser alanına gelebilirsiniz. Kadıköy' den ise tüm karşıya geçen otobüsler ve onların dışında Capitol' den geçen otobüslerle (rıhtımdaki duraktan kalkanların bir çoğu Capitol' den geçer) Capitol' ün önüne gelmek akabinde taksiye binmek mantıklı olacaktır. Yol maksimum 5 dakika sürer taksiyle. Ayrıca hem Kadıköy' den hem Üsküdar' dan kalkıp Bağlarbaşı' ndan (Capitol' ün bir durak yanı) geçen sarı dolmuşlar da mevcuttur. Sonrası yine taksiyledir. Karşıdan karayoluyla gelenler içinse üzerinde Kadıköy yazan her otobüs Bağlarbaşı durağından geçer, bu duraktan ya taksi ya da 1A aktarması yaparak gerekli mekâna gelinebilir.
O kadar güzel anlattım ve haritaladım ki artık ben anlamadım demeniz ayıp olacak, anlamadım da gelemedim bahanesi ise külliyen yalan olacaktır. Size bir tek evden çıkmak kalıyor yahu. Şu en alttaki fotoğraftaki kavşakta II, III ve IV nolu oktan sonra en sağa girip tekrar köprüye çıkmamaya ya da en soldan gidip ikinci köprü yoluna girmemeye dikkat edin. Akşama doğru ben bir keşif gezisine çıkacağım yinede, herhangi bir yanlışım varsa düzeltirim, olay mahalini kolaçan edeceğim. Bakalım ses sistemine, şenlik alanına, seyircilere değil mi ama. Hâlâ kameraman açığımız var bir el atın da çözelim hep beraber.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

İstanbul'u bilen için karışık, hele hiç bilmeyen için ise karmakarışık anlatımına rağmen konsere yetişmeye çalışacağım, o kadar anlattın de mi, yazık olmasın :)

---OPTiO--- dedi ki...

aman efendim :)
süper anlatmissin ....

ama bana en mantiklisi capitolün ordan gelmek gibi geldi....
önce vapurla üsküdara gecerim..ordan capitole , ordan oraya :))) heheh :)) süperim di mi :) anlamisim sanki :))

hem benim akbilimde var :) vapurla gecerken akbilli gecicem :)) hihihi..sen ne demistrin , bu akbil cagin icadi :)) bencede ;)

insalah bi aksilik cikmaz ....aslinda ufak bi pürüz cikti gibi benim icin...ama tüm engelleri asmaya calisiyorum...insallah sizi dinleme sansina nail olucam ....saygilar :)

sabloncu dedi ki...

1/A'ların kalktığı durak civarı mı orası?

Emir Bey dedi ki...

aslı : ben bilgisayarıma google earth indireyim, nero fotoşop ile onları tamir edeyim boyutlandırayım, paint te okçuklar koyayım, hâlâ anlaşılmaz mı =) pes doğrusu =)

optio : vallahi beğenilmemiş anlatımım ah ah =) evet kullanacağınız yol uygun yine de bir aksilik çıkarsa arasınız =) bekliyoruz =)

şabloncu : evet o durağın orası çok yakın yani =) sanıyorum öyledir. merhabalar kürşat bey bu arada =)

sabloncu dedi ki...

merhabalar emir bey =) tam niyetlenmiştim o gün istanbula gelecek, libadiye'deki abimin evinden otobüse atlayıp konseri izleyecektim; lakin şu son 2 saatte planlarım suya düştü. dinlemeyi istiyordum valla geçen sefer kısmet olmamıştı, gel görelim bu sefer de kısmet değilmiş.

Sunshine dedi ki...

gidin tabi, güzel anlatmışın nasıl gitceklerini ama bize çok uzak :((((
iyi eylenceler

ZRPNDT dedi ki...

İstanbulda olsam gelmeyi çok isterdim Kameraman bulun da youtubdan izleyelim bari sizi

Adsız dedi ki...

emircim keşke gelebilseydik. ve fakat olmuyor. çalan tüm telefonlara rağmen bize verdiğin mini konserden anlıyoruz ki bu konser de çok güzel geçecek. sevgiler.

Emir Bey dedi ki...

şabloncu : nasip =)

sunshine : teşekkürler.

fz : bakalım deneyeceğiz :)

beyhan : teşekkürler, artık başka bir konsere bekleriz, v.i.p. koltukları yeteri kadar dolmuyor hâlâ =)