Cuma, Ağustos 24, 2007

Yurtdışlarından Sobelendik Ne Zamandır Sobelenmiyorduk

Ah ah ne güzel yüzümü bilok camiasından sildirmiştim diye sevinirken bir de baktım ki Çuçu Hanım beni sobelemiş, yalan itirafları hususunda bakalım biz de düşünelim ne denli yalancıymışız. Bu arada Çuçu Hanım' ın bilokunu bir yandan açık bıraktım çünkü pek hoş şarkılar çalıyor, ki normalde çok rahatsız eder beni şarkı çalan biloklar, ama bugün bilgisayarın sesi çok kısıktı o yüzden korkmadım ve akabinde sinirlenmedim.

Aklıma ilk gelenler okula arabayla gittiğim nadir zamanlarda, otoparka girmek için kapıdaki insanlara saçmalamam. Misal "Müzik çalışmam var bagajda da gitar ve anfi, çok ağır oldukları için arabayla geldim zaten yoksa bu trafikte araba mı çekilir." Genelde bunu dediğimde bagajda gitar falan olmaz, olsa da klasik gitar olur anfi gerektirmez, her hâlükarda klasik gitar gerçekten en hafif enstürmanlardandır kılıfı sert olmadıktan sonra.

Genelde birilerinden araba almak gerektiğinde, şuracığa kadar gideceğiz diye alıp, sonra baya şuraya buraya gitmek gibi kötü bir huyum vardır, ama benzin azalırsa doldurulur, o denli büyük farklar yaratılmaz. Arabayı çok efendi kullanırım diye güven dolu gülücükler saçıp üzerinize afiyet apaçilik yaptığım çok olmuştur.

Bir de İstanbul Radyosu' nun Harbiye' deki binasının otoparkı, şununla görüşecektim, bununla konuşacaktım, zaten korodayım gibisinden bahanelerle çok kez kullanmış, araba oraya park edildikten sonra güvenliğe görünmeden Taksim yönüne veya Açık Hava Tiyatrosu yönüne seyirtilinmiştir.

Şu noktada da anladım ki hayatımdan arabayı çıkarırsak -ki zaten benim şahsi arabam değil kendisi ailemizin arabası- çok tertemiz mis gibi bir insan olabilirim her an.

Konser de hoş geçti bu arada, benim için oldukça da yeterli bir kalabalığa çaldık ama bunun ayrıntılarını elime bir kaç fotoğraf geçtikten sonra yazacağım. Kamerasıyla tek başına geldiği için Ayça Hanım' a ne desek nasıl teşekkür etsek azdır. Ayrıca Eray Bey' de baştan sona çekti sağolsunlar. Bizi kırmayıp o da tek başına gelmiş üstelik. Ayrıntılar yakında, elinizdeki fotoğrafları mailime bekliyorum arkadaşar.

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

Emir ...müzikler rahatsizmi ediyo hakikaten...yaaa bende mi kaldirsam su müzik olayini napsam :) sanirim kaldirmali :( off yaaa..


konsere gelemedigim icin...dünüm berbat gecti diyebilirim..cok kötüü hissettim kendimi...ama affedin ne olur :(

insallah yakinda görüsünce yine canli canli din licem efendim sizi :)

saygilarrr..

Emir Bey dedi ki...

sizin biloğunuzda müzik gelmiyor bana hiç, çalan şarkı çok güzel diyorsunuz mesela ama ben dinleyemiyorum, o yüzden bir problem yok benim için, belki mozilla kullandığım içindir =)

---OPTiO--- dedi ki...

:) himm..iyi o halde :) en azindan kulaginizi tirmalamiyoruz.cok sevindim efendim...bu aksam , eyseanla cansum eyüpteydi..aksam saatlerinde bende katildim , gerci yarim saatligine ama olsun :)...cok yakin bi zamanda kahvalti planimiz var..sabahtan bulusup aksama kadar hepberaber vakit geciricez :)) ....saygilar :)

Emir Bey dedi ki...

çok güzel olur vallahi.