Pazar, Şubat 03, 2008

Natilüs Yolları


Efendim, Dilara Hanım' ı hepiniz bilirsiniz, geçtiğimiz günlerde 2008 ilk olağan buluşmamızı gerçekleştirdik kendisiyle, geçtiğimiz günler dediğim az buz da geçmedi aslında, bu seferki olağan toplantımızın gündemi ayrılıktı. Kendisinin kendi bilokunda gitmeden önce görüşme günü olarak belirttiği bugün pek hoş bir gündü. Biz Dilara Hanım ile zırt pırt buluşmayız efendim, arada bir buluşuruz, güzel vakit geçiririz, bu arada bir dediğim ara mesela her dönem veya her sene gibi geniş aralardır ama emin olun ki bu uzun dönemde bir yapılan buluşmaların da keyfi bir başka oluyor. Kendi bilokunda iki adet pek hoşuma giden ve vey be pek iyi tespit dediğim cümlesi vardı hanım kızımızın.

* freud bu konuda ne diyor, günümüz ilişki yorumcusu ilhan hanım bu konuda ne diyorlar bilmiyorum; ama kız ve erkek arasındaki muallaksız, kendinden ve ne olduğundan tamamıyla emin olan ilişkiye bayılıyorum.

* veya aslında olan olay şu ki, uzun süre arayla biriyle görüşünce onunla sohbetten çok keyif alıyorsun. çünkü şu gün şunu yaptım, bunu yedim, buraya gittim diye değil de, genel bir bakış atma ihtiyacıyla hayatına, dalıyorsun muhabbete.

Bu paragrafa geçmemin tek sebebi ise paragrafsız yazmamdan sürekli şikayet eden sevgili insan Dilara Hanım yine, yoksa bir anlatış bitti başka bir konuya geçeyim falan yok bu tip şeyler. Neyse sınırlarımız ötesinde kendisine huzur diledik Emir Efendi ile beraber, umarım her şey gönlüne göre olur, zaten o döndüğü zamanlarda ancak bizim bir sonraki buluşma zamanlarımız geleceği için bu noktada bir sıkıntı olmaz. Eheheh. Her halükarda yine de İstanbul şehri benim gözümde en tarz insanlarından birisini kısa bir süreliğine de olsa kaybediyor.

Kadıköy' de bugün mitönk vardı, öyle çok karışık görsel ve işitsel imgeler vardı ki alanda, kimin gösterisi, neye karşı uzun bir süre -eve gelip haberleri izleyen dek- idrak edemedim. Ben öğlenden itibaren o civardaydım yine de çünkü Hazal Hanım ile bir görüşme kararımız vardı kısa süre de olsa ve o kısa sürenin uzun bir parçası yürüyerek çok kısa bir parçası da ölümüne yemek yiyerek geçti, bundan sonra Kadıköy' de sadece Pilavcıoğlu' ndan besleneceğim sanırım her ne olursa olsun. Önümüzdeki hafta için hayal meyal bir plan tasarladık hava kuvvetlerinin onayını bekleyeceğiz şimdilik, ardından da orkestra provası vardı Emir Efendi ile dahil olduğumuz, stüdyonun ses sisteminin güzelliği beni tatmin etti, bataryanın sesleri ve ayarları da Emir Efendi' yi tatmin etti ki kendisi özlediğim gibi çaldı ne zamandır. Her gün yazayım diyorum sonra diyorum ki yahu trance parça yaptık o bile dikkat çekmedi, yazsak neeee yazmasak nee, sonrada diyorum ki san' at, san' at içindir, bahçıvan da çim biçendir.


Bir de feysbukta ilkokul öğrencilerini arayan bir öğretmen olmak istiyorum bazen tamlaması bile hoş sonra da lise grubumuzla yaptığımız kökenini Bilgin Bey' in oluşturduğu, aranjesinde hepimizin payı olan öğretmenler günü şarkısını söylemek istiyorum, Gözde Hanım söylerdi o duru sesiyle :


Ben bir öğretmenin okulların birinde
Duymayı düşünmeyi öğretirim derslerimde


4 yorum:

Dilara dedi ki...

oy annem ya.
<3 <3 <3 <3

i lab yu.

Emir Bey dedi ki...

bilmukabele lavö !

Adsız dedi ki...

emircim trance şarkı dikkat çekmedi diyorsun ama benim bütün arkadaşlarım dinledi ve yeni mottomuz uzanaaaaaağğğğnnn

Emir Bey dedi ki...

vıza neeeeeeeeeeeeğğğ :D

brutal ve scream vokalde iyiyizdir !