Çarşamba, Şubat 06, 2008

Uzer


Efendim bugün Barış Bey ile Kadıköy' de buluştuk, yıllar sonra kendisini görmüş oldum, bol bol sohbetettik keyiflendim, hava da güzel olsa daha iyi olacaktı, önce Pilavcıoğlu' na gittik biraz pilav yedik, sonra da Arka Oda' ya gidip bolca çay içtik sohbet ettik. Barış Bey her yönüyle takdir edilesi bir insandır bir kere çok mükemmel bir karakteri vardır, hoş sohbettir, çok başarılıdır çok da zekidir. Lakin gelin görün ki biz ikimiz bile memleketi kurtaramadıysak diğer zibidilerden bunu ummak baya zor. Barış Bey' in dolu insan olma yolundaki sağlam adımları da beni derinden etkiliyor, sanırım en kültürlümüz oldu şimdiden, entellektüel gelişim şart tabi bu devirde. Odun gelip odun gitmeyelim. Dostlarla görüşmek bünyeye iyi geliyor azizim. Senin azizin. Onun azizi. Sen Jozef, ben jozef ben afleck ben öf be !

4 yorum:

curie dedi ki...

Okuyunca aklıma 2007 Temmuz'dan bir yazım geldi...

Sevgili Eski Dostum;

Nedense birden aklıma geliverdin..saat 3.33 suları.Perşembeye adım atmış durumdayız 3 saat 33 dakikadır.

Perşembeleri severdik aslında,cumaya yakındı,cumaları özlerdik beraberken,okul çıkışlarını iple çekmez miydik? Metronun orada sebep neyse pineklemeyi ve bunun sonucunda bir hıdırellez günü sana geç kalışımın haklı sebeplerini anlatıp durduğumda sinirden gülerdik.Anılar su yüzüne çıkıverdi.Seninle benzer şeyler severdik,aklıma da oradan geldin çattın zaten...

diye devam edip gidiyor.Dostlar her zaman iyi gelirler,bazen yanımıza bazen de düşümüze gelirler.Yeter ki gelsinler.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Emir Beyciğim,
O son cümle hiç yakıştı mı size?
:)

Emir dedi ki...

uzer candır.
tektir.
bi de ekine selam burdan.

Emir Bey dedi ki...

curie : sizi blogumun son dönemde en hoş yorumlar bırakan (yer yer yazılardan daha güzel, anlamlı) insan ilan ediyorum, var olun !

y.i. : olur öyle bazen =))

emir : uzer e bir tek yakın arkadaşları ve dönemdaşları uzer diyebilir sen kimsin lan !