Perşembe, Mart 20, 2008

Bir Devam Hayali

Efendim dün bahsettiğim ve sansasyonlar yaratan, her tülü sosyal çevrede farklı derinliklerdeki tepkimelere vesile olan olayın ardından bugün de konuyla ilgili bir kaç şey yaşamadım değil. Girdiğimiz ilk dersin ardından Doruk Bey bana müzik çalarını verdi çünkü içinde dinlememi istediği bir Yeni Türkü albümü varmış. Neyse benim de boynumda kendi müzik çalarımın tek kulaklığı duruyordu -çiftincisi kopalı çok oldu ağalar paşalar- bir de bunun yanına yeni müzik çaların bir kulaklığını da benimkinin oraya sarkıttım boyundan dolayıp, diğerini de taktım. Sonra bir kaç arkadaşa denk geldikçe o kulağımdaki kulaklığı da çıkarıp diğer ikisinin yanından sarkıttım, yani düşünün boynumun solundan gelip sağ omzundan dökülen 3 tek kulaklık vardı üzerimde.

Diyeceğim o ki ya dünkü kızcağız beni öyle görse ve ben tek kulaklıkla dinlerim normalde cümlesinden yola çıkıp, benim müzik çalarları için insanları gözümü kırpmadan öldüren bir seri katil olduğuma inanıp ve kulaklık sayısına bakarak şu an üçte olduğuma düşünürse, sonra da kurtulduğu için sevinç gözyaşları dökerse ben ne yapardım? Neyse ki böyle bir şey olmadı, bu arkadaşla karşılaşmadık ya da karşılaştık da ben tanımadım. Yine de kendisiyle karşılaşsaydık gözlerimi havada bir noktaya sabitleyip önce sağ sonra sol kulağıma birer kulaklık takıp en son kalanı da ağzıma sokabilirdim ki ben bunu gören kız olsam çığlık atıp bileklerimi dahi keserdim. Aklıma pek hoş 3-5 yazılık döküman geldi aralara serpiştireceğim gibi bundan sonra malzeme bol vakit az yani ehehe. Ya nasip.

6 yorum:

Hanife dedi ki...

bugün bu oalyı dinlemiş ve kopmuş olmama rağmen,alttaki yazıyı okuyunca yine çok güldüm.Bekliyoruz bu otobüs maceralarının devamını:))Hatta film falan çek,süper olur:)

Emir dedi ki...

o tek kulaklı olanın bi kısmı bantlı o türk işte

Cansu dedi ki...

emir sen olayın şokundan çıkamamışsın be gulum:D insalık ölmemiş ama kız 3 tane kulaklıkla seni görseydi düşüp bayılabilirdi:D

Adsız dedi ki...

125 sapığı: (uzun ama komik sanki)

öküz tv haber merkezi:

...geçtiğimiz günlerde haberini haptığımız "125" sapığı tekrardan ortaya çıktı... görgü tanıkları sapığa adını veren 125 sefer kodlu(başka bir tabir bilmiyorum şöförlerden ve çelik'ten özür) otobüs hattından sonra aynı şahsın üniversitelere sızdığı haberi geldi.

sapık önceden de belirttiğimiz gibi normal görünümlü(şık gibi), ve muhabbet ses tonu sayesinde kurbanlarını hemen tav edebiliyor.(bu nasıl haber anlayışı)

Can avar'ın haberi izliyoruz..

Can avar: evet Safinaz(hatta safiş der utanmasa) şimdi burda, yanımda son olayın görgü tanığı var. Dilerseniz kendisine bir kaç soru soralım.

kendisi (ş.ö.) ad vermemeyi istemedi.(canlı yayın konuşma hataları diz boyu).
-bize yaşadıklarınızı anlatın?
-ıhh(kameraya bakar ve tutuklanır)...şey ben ..ilkin 125 te karşılaştım..televizyonda gördüğümde şoke oldum..
-sizden tam olarak ne istedi?

-önce yaşın kaç? Ne tatlı şeysin sen dedi? (yalan tabi)
sonra ben kulak ardı ettim bunları. hıh dedim. ne de olsa her zaman karşılaştığım şeylerdi bunlar. güzelim ya! (kameralara oynamak bu olsa gerek)

-neyse detayları geçelim, sizden ne istedi tam olarak?

daha sonra dokundu bana, yakaldım ben de onu: "kulaklığı alcamdı" dedi, ben de olmaz dedim. "Vururum sen, leşin çıkar 125!ten" dedi. ben de çaresizdim. bağırırsam beni "desibel'e boğarm"ış öle dedi.

-kulaklığı verdim, kulağına takıp kabloyu kesti. Küpe gibi bir hava yarattı kendince.
sonra da teşekkür edip otobüsten indi.
şimdi yine burda gördüm. (boun) kulaklarında ve elnde yine "left" "right" nizamına uyulmadan yerleştirilmiş kulaklıklar vardı...

nerde bu devlet nerde bu panasonic.. (sonu fos oldu ama Can avar komik gibi emir bey)

---OPTiO--- dedi ki...

hanife gibi , direk senden dinlemek olay anını ve gülmek :))) o anı canlandırıyorumda gözümde :))) kolları sıvama olayı müthişti ama :)))
bencede yeni maceralar olmalı .

ayrıca ..dün için yeniden çok teşekkür ederim..sayende harika bir gün geçirdim :))

Emir Bey dedi ki...

hanife : tam kısa filmlik :D

emir : gururluyum !

cnslgy : görsün isterdim.

korhan : heuhauhzuah
murahahrhauhzuahzua
zuhahzhahuahzaa :D

optio : ne demek efendim, biz sizle sohbet etme şerefine erdik =)