Pazar, Temmuz 13, 2008

Last Fm'e Dair

Yahu bu Last Fm gerçekten pek güzel bir şey, iki gündür sadece bir kaç parçasını bildiğim ama pek sevdiğim iki isim yazdım Last Fm radyosuna, pek çok pek çok güzel şarkılar çaldı bana saatlerce. Kullananınız varsa sizlere de söyliyim Elysian Fields ve Oi Va Voi yazdım. Bir de üstüne üstlük dinlediğiniz gruplarla ilgili sürekli ekranda bilgi vermesi beni pek mutlu ediyor. Şimdi de Fantomas yazdım ya bakalım hayırlısı. Eskiden gün içinde notlar alırdım, biloğuma güzel güzel şeyler yazardım, artık almaz oldum (sen gelmez olduuun yariiim) ama yine karar değiştirdim, yine olsa yine alırım.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi aslında ben de merak ettim. Herkes şu last.fm'i konuşuyor, ama hiç kulak vermemiştim. Ben de deneyeyim bari. Bakalım neymiş o.

Emir Bey dedi ki...

Oktay Bey, hem sevdiğinize benzer tarz müzikler bulma konusunda hem de her türlü müzik dinleme konusunda çok güzel bir sistem, ufak bir yazılımı var indiriyorsunuz, bir şarkıcı ismi giriyorsunuz ve sonsuza kadar ona benzeyen diğerlerini çalıyor, ya da siz kendi müzik listenizi dinlerken, o ekranda sizin dinlediğinizle ilgili bilgiler veriyor, size en çok dinlediklerinizle ilgili grafikler hazırlıyor, hoş bir şey.

Cansu dedi ki...

@last fm' in dışında bir site var ki şarkıcının, grupların tüm şarkıları tam kesintisiz yer alıyor ve radyoları mükemmel. orayı de tavsiye ederim

http://www.deezer.com

Emir Bey dedi ki...

cnslgy : mersi efendim =)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ben hastasıyım abi bu işin hele seni dinlemek pek bir güzel oluyor :))