Perşembe, Ekim 23, 2008

Sezonun İlk Konseri



Ne zamandır burdan bir konser duyurusu yapmamıştım bakın heyecanlandım şimdi. Efendiler, Onor Bumbum'u bilmeyeniniz yoktur herhalde, önceden de bahsetmiştim bir ara kendilerinden. Yine de genel olarak, yüksek kaliteli, düşük tempolu, duygusal elektronik müziktir kısaca Onor Bumbum. Neyse bu Onor Bey askere gitmeden önce bir konser vermeye karar veriyor. Konserine de pek naif eserlerinden birisini seslendirmek üzere beni davet ediyor. Ben de tabi ki severek kabul ediyorum. Bu durumda bana ne yapmak kalıyor? Bu konsere sizi de davet etmek tabi ki. Ayrıca bu konserde pek sevdiğiniz bir diğer isim olan Emir Yargın da konuk olacak! Konser 31 Ekim Cuma akşamı Studio Live Technik'te olacak. 21.30'da başlayacak. Sanırım gecenin ilerleyen saatlerinde Onor Bumbum faslından sonra Logi ve Fattish isimli 2 elektronikçiyle daha sabaha kadar müziğe devam edilecek. Sizleri de yanımızda görmek dileğiyle!

6 yorum:

scarlet dedi ki...

"Dokun" mu yoksa???

Emir Bey dedi ki...

scarlet : yok efendim dokun u kendisi bir arkadaşıyla söyleyecek sanırım, ben kuğu yu söyleyeceğim ama gün gelir dokun u da söylerim hiç belli olmaz :D

Damlo dedi ki...

ya bu onor bumbumu ben yeni farkettim ya da keşfettim,şimdilik dayanamıoruma bayıldım,,ii eğlenceler şimdiden

Emir Bey dedi ki...

eğreltiotu : siz de buyrun? pek güzel olacak konser, tüm şarkıları hoştur, üstelik değerli konuklar da olacak konserde ehehehe =)

Damlo dedi ki...

süper fikir lakin zaman yannış,çook yoğunum,yoğunuz :(( yoksa eğlenceli olacağı pek aşikar,kıskandım bak şimdi..

Emir Bey dedi ki...

eğreltiotu : siz bilirsiniz efendim kayıtları olursa artık paylaşırız =)