Çarşamba, Ocak 21, 2009

4 Duvar


Fonda Ferda Anıl Yarkın'dan -acaba bizim Nağme Hanım'la ne alakası var- Sonuna Kadar isimli muazzam şarkı çalarken (o dönemki tüm müthiş klasik gitarcıların öldürüldüğünden şüpheleniyorum) ben de bugün yaptıklarımdan (sondaki gitar solosuna lütfen dikkat üstelik sigarayı serçe ve yüzük parmakları arasına alıp çalan gitaristin bu hareketine de dikkat) bahsetmek istiyorum. Bakmayın öyle makale gibi girdiğime, arada öyle girerim ben hele. Bugün Merve Hanım'ın Antalya'ya gitmesinin verdiği kederi dağıtmak üzere kendimi yollara vurdum, Gülnaz Hanımcığım bana eşlik etti öncelikle, hayatını değerlendirdik bir süre, bir çay içtik sonra da Musti olarak da tanınan Mustafa Bey ve arkadaşlarının yanına gittik. Pek keyifli müzik sohbeti ettik, arkadaşların hepsi pek şeker insanlarmış, şimdi isimlerini hatırlıyor muyum? Hayır, ama o tamamen benim şahsi dallamalığım. Neyse sonrasında da kalktık eve döndük, tatillerin en çok işte bu arkadaşlarla bol bol görüşebilme kısmını seviyorum, dün de mesela Doruk Bey ve Umur Bey ile Üsküdar semalarında gezinmiştik, pek iyi oluyor, pek hoş oluyor, gezintilerim yarın ve öbür gün de sürecek gibiler. Ayrıca bugün tanıştığım arkadaşların müzik gruplarının bağlantısını da vereyim ben beğendim siz de bir bakın bence: 



Gülnaz Hanımcığımın da en havalı resmini koyuyorum bir jest babında.

2 yorum:

morbidmortal dedi ki...

bu sene kainat güzeli venezüella dan gülnaz olmuş :D

Emir Bey dedi ki...

ben de pek başarılı buldum maşallah dedim de venezüella can sıktı =P