Perşembe, Şubat 19, 2009

Yarın Akşam


Efendim bir şekil, iş güç denk geldi olaylar gelişti ve yarın akşam saat 19.00 - 21.00 arası Cheers İstanbul adlı kafede canlı müzik yapacağım, canlı müzik derken gitarı elime alıp da yabugecegelyadagelinecel diye bağıran cinsten değil, hafif hafif, duysgulsal, genelde biraz eski ama duyunca aa negzel şarkıydı bu yahu diyeceğiniz türden şeyler çalacağım hafiften, siz de ister dinlersiniz ister sohbet edersiniz orasını ben bilmem, hem bundan sonra her cuma bu sahne işi devam edecek gibi duruyor, siz de bana bu durumda şans dileyin, arada yolunuz düşerse de gelin dinleyin.

3 yorum:

fijibaha dedi ki...

nezih ve şekil bir ortamda beşiktaşa uğurlu gelen şarkılarınla bizi bizden aldın

Emir Bey dedi ki...

şereflendirdiniz efendim

Muzlu Turta dedi ki...

Nil Rakaibrahimgil 'in Kırık parçasını da söyler misiniz? sizi hiç görmedim ve dinlemedim ama okurken benim dinlediğimi hayal ederseniz... gerçekten saçma belki ama içimden geldi