Salı, Şubat 24, 2009

Yeni Dönem


Ders programımın oturması ile yeni döneme yelken açtım resmen, kafamda bu stres olmadan adam gibi işime gücüme yoğunlaşacağım artık, umarım başarılı bir öğrenci olurum bu dönem akademik anlamda, sosyal anlamda varsın olmasın. Bunun yanısıra 7PF2P'den ve Lemur'dan tanıdığımız değerli müzik insanı, iyi arkadaş, Nil İpek Hanım'ı bir emrivaki ile müzik sektörüme dahil ettim bugün, ikimiz için de hayırlı güzel şeyler olmasını diliyorum, bir de akademi balosunu atlattık mı geriye dertsiz tasasız bir hayat kalıyor.

4 yorum:

oky dedi ki...

o değil de efendim, rss feed'lerini neden kıstınız acaba ben bunu merak ediyorum? ne güzel okuyorduk şimdi en heyecanlı yerinde kesiliyor:)

eğreltiotu dedi ki...

bi bakmışsın taşoda çalmış kapını :)

popue dedi ki...

Umarım bu yeni dönemde istediklerin gerçekleşir:)

Emir Bey dedi ki...

oky : hemen açtım beyim, öyle oynuyorum kendi kendime =)

eğreltiotu : belki kışki gibi belki de çok farklı bir şey yapabiliriz taşoda da siz herşeye hazır olun :D

popue : amin !