Salı, Mart 31, 2009

Bel bu bel !


Belim ağrıyor, pazar günkü seçim yorgunluğu (17 saat aynı sandığı beklemek) tam olarak geçmemişti ki bir de üstüne bugün Hadımköy'de -çok uzak hiç sormayın Beylikdüzü'nü de geçince- Fatih Üniversitesi'ne konsere gittik koroca, eğlenceli bir konserdi, solomu biraz silik okudum gibi gerçi ama olur o kadar, provasız ancak böyle. Okulu pek beğenmesem de bizimle ilgilenen, sanırım oranın kulübünün üyeleri, sağolsunlar çok iyi niyetliydiler, bizi hoş tuttular. Okulu sevmemek derken de muhtemelen bizim okulun insana her anlamda kattığı bir hiç bir şeyi sevmemek kavramının sonucunu kastettim aslında, küstah mıyız, nedir?

3 yorum:

eğreltiotu dedi ki...

geçmiş olsun küstah beyyfendiii

Özge dedi ki...

way bea, sandık görevlisi oldun demek! emir beycim bunun için başvurmak mı gerekiyordu da sonucunda görevli oldun? ama bilmez miyim o ağrıları, geçmiş olsun!
bir de bir daha ne zaman konserine gelicem die düşünmekteyim, iple çekiyorum, özledim..
sağlıcakla kalın efennim :) sevgilerimle..

Emir Bey dedi ki...

eğrelti : mersi =)

özge : yok yahu gelişigüzel herhalde anlamadım :D devlet bana güveniyor bence :D biz de sizi iple çeksek de gelseniz =P