Cumartesi, Mart 07, 2009

Bir İçim Su *



I



II


III


IIII


V


VI


VII

Geceye damgasını vuran fotoğraflarımızın devamı olarak koyuyorum bunları, farklı şekillerde ve mekanlarda çok kez sahneye çıkılmış olsa da bu şekilde çıkmak da ayrı bir güzel oldu itiraf etmek gerekirse, ayrıca bizim fotoğraflarımızı çekip de internete koymak suretiyle tekrar bizle paylaşan herkese çok teşekkürler Yunan Tanrıları dosyasını bu yazıyla kapatıyorum. Bu keyfimizde yer alan herkes iyi ki var !

* Beyhan Ablamın bu güzel iltifatını başlığa koymaktan çekinmedim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ve beklenen fotoğraf. nabacan artık ben hazırladıydım kendimi zaten. ama kötüsünüz emir bey.

Emir Bey dedi ki...

hem fotoğrafın altına rencide olmayasın diye tek bir söz yazmadım hem de aslı ile senin en güzel fotoğrafınızı koydum hala yok kötüymüşüz yok nabacanmış

scarlet dedi ki...

ödül aldınız değil mi?
tebrikler, muazzam olmuş! :)

Emir Bey dedi ki...

scarlet : evet efendim grup dalında birinci olduk =)) en alttaki fotoğraf da sahnedeyken =P teşekkürler :D övgüler kreatörümüz Yaprak Hanım'a (Athena) =)