Pazar, Mart 08, 2009

Caz Caz Nereye Kadar


Hava bir hafta daha bu kapalılıkta giderse kendimi ve gerekirse başkalarını da intihar ederim sonra da bu yaptığımla iftihar ederim. Kafamda dolaşan 78 sorunun bir kaçına cevap bulsaydım keşke de azıcık rahatlasaydım, sinir, stres içerindeyim ne oluyor depresyonum mu geldi ne? Bazı makaleleri 13 kez okusam da anlayamıyorum, o zaman eğitim-öğretim hayatından soğuyorum, bir de yazacağım bir kaç husus vardı buraya ama o kadar içim sıkkın ki yazasım gelmiyor. Neyse kandil akşamı dualarından umutluyum. Yakışıklı Zeus Bey ve sevimli Aslı Hanım'ın bir fotoğrafıyla bu yazıyı sonlandırıyorum, sevgilerimle diyorum. Daha alakasız bir resim koyamazdım.

4 yorum:

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Emir Bey,

Incredible pics - excellent theme for a costume party.

Toga parties are very popular in NA universities :)

Harika parti fotograflar !

Harika hafta sen ve arkadaslar icin. Stressiz ve en mutlu gunler.

Take it easy,

Suleyman

popue dedi ki...

aman aman stresten uzak dur, bir an çok fazlalaşınca mideye, beyne yansıyor hasta ediyor. çok çektim, biliyorum:'(

goksin dedi ki...

musiki terimleriyle konuşmak gerekirse, yazının içerigiyle "kakışma" içinde bulunan başlıktaki dokundurmayı sezinlemedim degil. yine de thelonious'a edecek lafınız olmadıgını biliyorum.

Emir Bey dedi ki...

süleyman : teşekkür ederim bu hoş yorum için !

popue : vurdu bile

gökşin : thelo sadece bir basamaktır beyim, lakin ikişer ikişer de çıkılsa dikkat edilip hususi denk getirilinmesi gereken cinsten