Cumartesi, Mart 21, 2009

Haftalık Plan


Çok şükür dünkü talihsizlikler silsileme bugün bir son verdim ve normal ve güzel bir güne uyandım sabah. Dünkü talihsizlikerim sahne aldığım kafedeki temassızlıkla başlayıp, programın iptaliyle devam etti, sonra eve gelene kadar türlü irili ufaklı talihsizlikler daha oldu, sağ salim eve kendimi atabilecek miyim bakalım derken çok şükür attım, şimdi ise zebra. Keh bir. Bana alerji yapan evler kervanına bir yenisinin daha eklendiği bugünlerde ben de önümüzdeki hafta neler yapacağımı düzenlemeye çalışıyorum. Perşembeye bir adet 2 sayfalık ödev, çarşambaya ise bir tane sağlam vize var. Perşembe akşamı ise okulda Yansımalar konseri var. Bu tüm bilogır camiasına duyuru babında olsun, uygunsanız sakın kaçırmayın. 



Ayrıca başarısına hem bizzat tanık olduğum, hem de her taraftan ismini duyduğum bir insandan şan dersi almaya niyetlendim hatta niyetlendik ama kendisine ulaşamadım, çalışmalarım devam ediyor hâlâ. Saçlarımı kısa kestirmek gibi ya da biloğun sağ tarafını yıkmak gibi klasik sıkıntılı ruh hali örnekleri gösteriyorum ama hava güneşli olsun da gerisi mühim değil azizim. Kayıt kalitemin her şarkıda biraz daha yükselmesinin verdiği gaz ile yakında Emir Aksoy ismiyle de bir myspace açacağım, deneygül derim tarzıma da deneysel misali. Ama milllet yine gayri ciddi eserler ürettiğimi sanıp abi baya komikmiş yaauu süper olmuş çok güldüm keh keh derse de bunlara cevaben godoş derim.


Mavi Büyücüler'i de Last Fm'e koymuş bulunuyorum. Kendi sayfamda zaten bir Cennet Bahçesi var Emir Bey olarak çalınmış haliyle, artık bir de büyücüler var. İsteyen istediği zaman, istediği kadar indirsin dinlesin diye. Bir de size bir tavsiye bu adamı dinleyin (Utku Tavil) derim. Bu tarza hakimiyetim sınırlı da olsa -hangi tarza hakimiyetim sınırsız- + -hakimiyet kayıtsız şartsız benimdir- ben başarılı buluyorum, sevip sayıyorum. Ayrıca şarkılarını Last Fm'den indirebilirsiniz de, albümlerine girerek.

Başka neler yaptım Ilgın Hanım'dan kıskanıp odamın polifonik yok yok panaromik fotoğrafını çektim, bir de Ilgın Hanım'ın melodikasına el koydum, üzerinde çalışacağım en kısa zamanda. Boyna Rusya, Gürcistan dönüyor kafamda bu aralar, bir de Irak, Amerika ikilisi var, daha da bir şeyler var tabi de şu ödevi yazarsam kurtulacağım, sonra da Mavi Büyücüler'le bir hafta Doğu'da tatil keh keh keh.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bab'ı esrar'ı ve şenol filiz'in 'ayh yar' deyişini yine canlı canlı dinlemek çok şahane olurdu.

Emir Bey dedi ki...

bekleriz :D