Perşembe, Mart 12, 2009

Yazırlar Köyü Muhtarı



Geçtiğimiz günlerden birisiydi -sanırım geçen hafta cuma- Ilgın Hanım'la görüşecek bir vaktimiz olmuştu ama ara vakit hani ne uzun ne kısa. Canımız tatlı çekiyordu, Etiler'e gidip yesek diyorduk lakin onun filmi benim ses ayarlamam vardı o yüzden cesaret edemiyorduk derken fırının yanında yeni açılan pastanenin lafı geçti, hatta daha o gün açılmıştı. Ben dedim ki kredi kartı geçer, Ilgın Hanım dedi ki daha yeni açıldı hayatta da geçmez. Ben de dedim ki gel soralım sonra dükkana yaklaştık, güleryüzlü bir adam buyrun dedi, ben de parzon kredi karzı geçiyorz mu dedim, adam da gülümseyerek bugün hiç bir şey geçmez dedi, ben kilitlendim ama peki madem deyip Ilgın Hanım'a doğru döndüm, adam davetkar bir ses tonuyla bugün hiç bir şey geçmez dedi tekrar ve bizi nasıl eee ööö diye kilitlenmiş halde içeriye aldı. Sonra içeride Özge Hanım'ı gördük bir arkadaşıyla, tam oturduk bunca komik şeye gülecekken ince sesli ve yapılı bir garson sipariş almaya geldi, kendisiyle dalga geçiyoruz sanmasın diye bir ağız tadıyla gülemedik. Neticede tatlı yemelere Etiler'e gitmeye vakit yokken 20 metre ilerimizde o gün açılan bir yere girmiş olduk; nakit ödemek yerine kredi kartı ile ödeme yapacakken ise ne yersek bedavaya yemiş olduk. Hasılı kelam şaşkınlıklara gark olduk. Bu şansımız yaver gider diye düşünüp Ilgın Hanım'la loto oynadık bugün, kazanırsak ismini açıklamak istemeyen talihliler olacağız. Aynı akşam Cheers'e çok değerli çok sevdiğim farklı konuklarım da geldi, önce ağabeyimin masası ki Elvan Hanım vardı misal o masada, sonra İpeknaz Hanım ve Emre Bey, sonra Tümay Hanım en son da Şebnem ve Sezi Hanımlar.


Geçtiğimiz günlerde kendilerini beklettiğime sinirlenen Doruk Bey ve Pelin Hanım çifti beni güney kapının yaklaşık 56 metre aşağısında yokuşun orta yerinde yarı otomatik şemsiye saplarıyla tartakladılar. Şaşkınlığım hâlâ tam geçmedi.


Gün Bey'den tavsiyesini aldığım Downliner Sekt'i gayet beğendim hatta Utku Bey'e tavsiye ettim, Utku Bey'den de Pan Sonic tavsiyem var şu an dinleyip beğeniyorum, Gün Bey'e gönderelim. Tabi ki yeni eserim olan (olmak üzere) Mavi Büyücüler parçasının yanında basit müzikler olarak kalıyor her ikisi de ama ne yapacaksınız. Emir Yargın Bey de derse girince şok oldu.


Daha buraya yazayım diye yaşadığım pek çok deneyimim oldu, lakin hafızamın el verdikleri bunlar, en güçlünün devamlılığı dediğimiz olay vuku buldu. Aman benim de biloğu sansürlemesinler diye bir ekstendıt olacak o kadar esprisi ile bitiriyorum yazımı, fonda da ankaralı bıt bıt müziği girmeliydi.

2 yorum:

Bespelled dedi ki...

çok şanslı bir günündü, Emir bey. Loton da kesin çıkmıştır :-)

Bu arada yeni açılan pastane tam olarak nerede? Ben de şansımı deneyeyim ;-)

Emir Bey dedi ki...

pastane hemen hisar fırının yanında eski okaliptüs ün karşısında =)