Pazar, Nisan 12, 2009

Helva



Emir Bey dinlememiştim ne zamandır, az önce dinledim sonra da Emir Kusturica koydum, bakalım neymiş ne değilmiş arkadaş, sıkıldım google'a Emir yazıyorum hâlâ benden önce çıkıyor adam eheheh. O da müzisyen biz de yani nedir bu adam kayırmaca. Üstelik ben google'ın daha iyi bir kullanıcısıyım, biloğum var, picassa var, google reader var statistic var daha ne olsun? Benden para kazanıyorlar, onun reklamını yapıyorlar çok ayıp. Burdan Emir Kusturica'ya sesleniyorum, bu piyasa ikimize dar birader, git ben daha o sektöre girmeden film milm çek sen yine, keza ben girince ordan da kovarım çünkü adamı. Hah neyse şimdi stresimi attım azcık. Merve Hanım'ı da davet ettik ağabeyle beraber Hızlı ve Öfkeli'nin dördüncü filmi çok fena hızlı baya da öfkeliye gittik ahehah, yok öyle değil herhalde bunun adı neyse. Sanırım serinin en başarılı filmi yani araba çeşitliliği ve yarış sıklığı yönünden değil de konu olarak, sadece 3-4 araba 3-5 yarış 3-6 şarkı koyup bitirmemişler işi, adam gibi bir hikayesi var. Neticede ben sevdim, sinemayla olan ilgimin de Hızlı ve Öfkeli'den ibaret olması eminim entelektüel karizmamı düşürüyordur ama ne yapalım gerçekler böyle. Bu son bir kaç günde elime geçen pek çok albümden Virgin Souls'un 162 isimli albümünü çok beğendim tavsiye de ederim kesinlikle. Ayrıca girişte dediğim üzre Emir Bey dinlerken 3 şarkıyı da sevdiğim şarkılar listesine ekledim sonra çok eğlendim ehehe. O kadar çok yere ehehehe koyasım geliyor ki bazen kalitesiz günlük dizilerin gülme efektleri gibi hissediyorum kendimi, aman siz siz olun kendinizi öyle hissetmeyin. Bir de bir şey daha sormak istiyorum ilgili bilgili olan birileri varsa yanıtlasın lütfen, kaliteli ses kaydı yapmak için bilgisayarımı yenilemeye karar verdim, masaüstü mü dizüstü mü almalı, ekstradan ses kartı falan gerekir mi, kaça mâl olur neticede, tabi apple ürünlerini fiyat limitlerim dışında tutuyorum. Evet böyle de ciddi bitiririm.

Fotoğraflar, Buğra Bey sağolsun, geçtiğimiz haftanın güzel bir gününün fotoğraflarıyla yaptığım bir kolaj olmakta, en sevdiğim yer olan Danişmentgazi.

Hiç yorum yok: