Perşembe, Mayıs 14, 2009

Daralasım Geldi


* Geçmiş yaz okullarından pek değerli Genco Fas hocamızla denk geldik geçtiğimiz günlerde, ayak üstü konuştuk, organizasyon planları kurduk falan derken, son bir not olarak ekleyelim, yaz okulunda matematik türevi bir şey alacaksanız, karizmatik hocalarımızdan Genco Fas'ı şiddetle tavsiye ederiz.

* Yoğun dönemler içerisindeyiz yine, sunumlar, ödevler, makaleler, çok tek tük konser,yaklaşan sınavlari kitaplar, güzelleşen havalar falan derken işte evet.

* İki tane sevdiğim insanla ilgili iki tane çok enteresan olay öğrendim bugün, ikisi de beni çok etkiledi, ikisinin de hep iyiye gideceğine dair bir inancım var ama, umarım kendileri de bu inancı paylaşırlar benle.

* Hayat zor, ağır, üzücü falan arada hiç beklemezken de güzel ne bileyim çok fena bir şey.

1 yorum:

Elsa dedi ki...

geçen yaz okulunda genco fas'tan 101 aldım gözümün yaşına bakmadan f i yapıştırdı valla. bu yaz almıcam kusura bakmasın zaten bize sizin gibi şenlikler eglenceler fasıllar da yapmamıştı.