Pazar, Mayıs 31, 2009

Ne Güzel Yahu



Bilogları genellikle ben de dahil hep reader ve feeder türevlerinden takip ettiğimiz için, onlardaki sıradışılığı unutyoruz. Ders vermeyi seven bir insan olduğum için birinci çoğul bitirdim bu cümleyi. Biz bu kafayla gidersek daha bu memlekette çok muz yenir, cümlesinde olacağı hatta olacak o kadaracağı gibi. Neyse, bu google reader tüm bilokları aynılaştırıyor, ben de bu olmasın diye geçen tekrar eski alışkanlığımı kazanayım link link gezeyim dedim ve kendi biloğuma okuduğum bilokların linklerini ekledim, hem de bilogır bizim gençliğimizden beri baya gelişmiş, o liste son güncellenene göre yukarıdan aşağı sıralanıyor, bunu tabi herhangi bir "ikincil kaynaklı takip sitesinden" (ov yeah man) görmeniz zor, ama benim hoşuma gitti artık, reader yerine bu linkleri kullanabiliyorum, hem merak ederseniz tonlarca da güzel müzik biloğu var faydalanın derim listemden. Ayrıca bugün myspace Emir Bey sayfasını azıcık değiştirdim, benim pek içime sindi bakalım sizler de beğenecek misiniz. Yakında bir iki kayıt sonra esas sadece kendi adıma bir myspace sayfası da açmayı düşünüyorum, daha deneysel şeyleri koyabileyim diye. Ne güzel fotoğraf değil mi? Bence de evet hatta hı hı. Yargı Bey sağolsun bizi güzel fotoğraflara boğdu yine, dua edin de yakın zamanda güzel bir Emir Bey konseri yapalım. Öperim.

6 yorum:

eysean dedi ki...

elindeki gözlük yerine tesbih olaymış cuk otururmuş vesselam.

indis lúinwë dedi ki...

valla listede betty hanım'ı da görmek gülümsetmedi değil.

Emir Bey dedi ki...

eysean : o hisle tuttum ben o gözlüğü zaten =)))

indis : 5-6 kaar her daim severek takip ettiğim moda biloku da var evet =) sizleri de buralarda görmek gülümsetmedi değil =)

Bugra dedi ki...

evet benimde cok işime geliyor guncelleme acısından...

gorkem dedi ki...

cok guzel olmus 'yourspace' cok guzel :)

deryik dedi ki...

reader ayıp bi şi. tık candır.