Çarşamba, Haziran 03, 2009

Merhaba


Az önce bir haber bülteninde ne zamandır karşılaştığım en vahim manzaraya denk geldim, yöresel karadeniz kıyafetleri içinde Finlandiyalı bir kızcağız, Bülent Arınç'a karaeniz şivesi ile Divane Aşık Gibi de Dolaşırım Yollarda adlı eseri söylüyor. Alnımdan vurulmuş, pekmezim akmışa döndüm.

Bir de çok iyi bir tespite imza atarak diyorum ki Enbe Orkestrası'nın söylediği Ama beniiiim ciğerim yanaaar diye bir şarkı var ya, o şarkıyı keşke Ferda Anıl Yarkın söyleseydi, biz de daha mutlu olsaydık, tam onun sesine yorumuna göre şarkı, söyleyen de fena değil ama bende böyle bir his uyandı.

HTR'ye o kadar çok çalıştık ki, fazla koşan atlar gibi çatlayorduk mazallah, hasılı kelam okulumuzun bu Türkiye Tarihi kavramını işleyişi bana çok şey öğretiyor, iyi ki de öğretiyor, bugüne değin pek çok şeyi öğretemeyenler utansın. Farklı ortamlarda kala kala hipiye bağladım. Her halükarda tüm ev sahiplerime müteşekkirim.

4 yorum:

eğreltiotu dedi ki...

fin mi? bülent arınç mı? divane aşık mı? enem tüm ezberimi bozdun.

Püstüklü Mama dedi ki...

Lise bitene kadar 1938'den sonrasını Tarih derslerinde okumayan gençler olarak; evet HTR şahane bir ders!

Emir Bey dedi ki...

eğrelti : çok fena, ben gördüm eller görmesin.

mama : kesinlikle !

orc-com dedi ki...

yazokulunda selim deringil derslerinde de gormek isteriz sizi o halde :)