Perşembe, Eylül 10, 2009

Diğerlerinin Yanına



Emre Malikler Bey ile uğraştığımız son parçam Tanışma'nın piyasalara çıkmasına sadece saatler kalmışken ben de şu iki noktaya değinmek istiyorum. Ben bilir kişi olsam şöyle bir açıklama yapardım, dere yatağı insanların yatağına benzer, siz uyurken gelip üzerinizdeki örtüye dengeli bir şekilde bir şeyler koysak, uyanana kadar onlar devrilmeyecektir. Bakmayın ben deyince güzel olmadı televizyonda birileri dese aaa ne güzel örnek derdiniz sizi gidi köftehorlar sizi, sizi lapacılar, yıkamacı ve yağlamacılar sizi. Neyse bir de sevgililer ile sevgili olmayan karşı cinslerin farkı nedir konulu şiir yarışmasının galibi ise sevgili olmayan karşı cinsleri taş çatlasa yanağından öpebiliriz diye düşünen ben. Evet bu gereksiz bilgiler ışığında bir son dakika haberi olarak yakın vakitte biloğun arka planını değiştirmeyi düşündüğümü belirtir hepinizi öperim (yanaklarınızdan).



* Yazık yahu Emre Bey'in bu resmini koydum kavgada yapılmaz.

2 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

bloga çemkirmek için girmiş idim. hani "tanışma" nerde deyu. itinayla itiraf eder, sabır ilen beklerim.

Emir Bey dedi ki...

şüphesiz sabrınız karşılık bulacaktır