Pazartesi, Eylül 07, 2009

Kapalı Havalar


Bu ne bunaltıcı hava diye düşünüp kendimi otomobil yarışlarına verecektim ki tam Megadeth yine beni şoktan şoka sürükledi. Yeni albümleri olan Endgame ile maşallah dedirten grup bir 20 sene daha iyi müzik yapabileceğini gösterdi bence. Ehehe böyle saçma girişler yaparak okuyucuyu allak bullak etmek ayrıac bir güzel oluyor. Son dönem dinlediğim saykedelik müziğin de haddi hesabının olmaması cabası. Görkem Bey'in tüm arşivini dinledim bitirdim evet. Şu an da Makaseller filminin müziklerini dinliyorum Danny Elfman yapmış gayet de iyi yapmış. Gençler yapıyor yahu ehehe. Her neyse Koloni kitabı da fena değil, vurguladığı noktaların çoğu başarılı ve gerçekçi. Bir de capon çocuk napıyon olm başlıklı bir video izledim az önce facebookta, çocuk gitarist ve programın sunucusu kadın çocuk penayı yere düşürünce pick it up diyor ahahaha çok eğlendim. Sürekli yine ahahah ehehehe şeklinde yazılar yazar oldum sonumuz hayrola. Okul da açılıyor.

Hiç yorum yok: