Salı, Eylül 01, 2009

Nice Buluşmalar *


Efendim adetimi bozmadım tam iki yaz bekledim belki ama sonunda bugün Serkan Bey lordumuz ile buluştum. Dün akşam telefonumda numarasını görünce öyle şaşırdım ki telefonu açamadım bir süre evvela. Sonra açtım evet evet arayan oydu. Netice itibarıyla bugüne randevulaştık Taksim'de buluştuk ufak bir Beyoğlu turu yaptık o arada birbirimizi güncelledik. Enteresan fakat özenilesi hayat tarzına tam gaz devam eden Serkan Bey, sevenlerini şaşırtmaya devam ediyor. Tünel'den inmeden evvel Dilara Hanımcığımı gördüm ki kendisiyle de iki senedir görüşmüyorduk, tesadüf odur ki kendisi de Serkan Bey'le seneler evvel tanışmıştı. O an böyle hızlı hızlı tüm hayatımı anlatıp Dilara Hanım'ın da tüm hayatını dinlemek istedim, tabi vakit olmadı ayaküstü, bazı konu başlıklarını almış ve sevinmiş bir şekilde kendisinden ayrıldım. Serkan Bay ile vapor sefamız, Kadıköy'de bizi karşılayan dtp mitingi ile son buldu. Yürüdük oturduk, İpeknaz Hanım ve ardından Emre Bey geldi, uçak yakıtlarından konuştuk. Serkan Bey'i askerlik heyecanı ve bir adet arkadaşıyla başbaşa bırakıp yoluma ayrıldım. Serkan Bey ayrı bir insandır benim gözümde, bu lafıma mim koyun.

3 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

popopo dilara hanımcık mı ola ki o? dönmüş mü çekik gözlülerin yanından :]

Anglachel dedi ki...

Kim ne zaman "serkan bay" dese aklıma özbey bulut gelir, durmaz o saat artık göz pınarları *bardak atar*

Emir Bey dedi ki...

indis : en azından öyle görünüyor

lord anglachel : göz pınarları kapıya bardak atan kaç kişi kaldı beyim şu günlerde? sorarım size biz kaç kişiyiz?