Cumartesi, Eylül 26, 2009

Osman Ertuğrul Efendi


Bugün çok son anda duyduğum bir haber üzerine Son Şehzade'nin cenaze törenine gitmeye karar verdim, öğlen namazının ardından Sultanahmet Camii'nde kılınacaktı cenaze namazı. Gazetelerde, haberlerde kıyıda köşede görüp de sakın ihtişamlı bir tören sanmayın. Bence değildi, etrafa sinmiş olan korku ve saçmalıklar vefat eden şehzadeye ve orada bulunan diğer hanedan mensuplarının asaletine, kişiliğine o denli aykırıydı ki. Nice şeyler yazmak geliyor içimden sonra vaz geçiyorum, buraya nice şeyler yazdım ki kolayca yanlış anlaşıldı. Burdan diyeceğim tek şey Allah rahmet eylesin olacaktır.

2 yorum:

boni dedi ki...

malesef o saçmalığı anladım sanki "bazıları" hayallerindeki osmanlıyla yaşıyor,Allah rahmet eylesin.ihtişamlı bir törenden çok hakkedilen saygının gösterilmesini beklediğim bir cenazeydi,üzücü...

Erinc dedi ki...

Ben de bugün gazete fotograflarda gördüm demek istediklerini...
Çok şaşırdım.
Gerçekten beyfendi ve bilgili bir kişiymiş Osman Ertugrul. Allah rahmet eylesin...