Perşembe, Ocak 21, 2010

Antalya


Yıllar yıllar sonra Antalya'ya sömestır zamanında gelmiş bulunuyorum, ilk gün çok güzeldi hava bir kaç vesile ile baya baya bol miktarda yürüdüm, deniz ve dağ manzarasına aynı anda bu derece güzel bir şekilde başka bir şehir hakikaten olacağına inanmıyorum, yine klasik koku algımın maksimum seviyeye ulaşması ile mahalle mahalle farklı kokular algılıyorum. Gittiğimiz yerlerde gözlemim şu ki radyoaktif yeşillikteki proteks sabunlar Antalya'da revaçta. Bunun dışında bir aksilik olmazsa pazartesi günü öğlen ya da öğleden sonra burun ameliyatı olacağım, iç tarafı yamuk olan burnumun -dışı o kadar muntazam ki halbuki- senelerdir nefes alma performansımı düşürmesi sonucu bu kararı aldım. Bakalım sonuçlarını hep beraber göreceğiz, hoş burnumun zarif şekli değişirse kimseyi devüasyon diyerek ikna edecemeyeceğimden korkarım ama olsun, daha ayrıntılarını bilmiyorum operasyonun. Şimdilik Antalya'dan haberlerimiz bu kadar, kendinize iyi bakın. Sevgiler, saygılar. Ayrıca şu Tekel İşçileri'ne bu kadar tepkisiz kalan hükümeti kime havale etsem bilemiyorum ki, içim acıyor izlerken.

2 yorum:

aes dedi ki...

şimdiden geçmiş olsun emir bey:)

Emir Bey dedi ki...

çok mersi =)