Salı, Şubat 09, 2010

Bronx Konseri Öncesi


22 Şubat Pazartesi akşamı, Bronx'ta bir mini Taşoda konseri yaşanacakmış, gruplar ise Vera, Spooky, Make Up, Crimson Blue ve biz olacakmışız. Ev sahibi ise Müzik Kulübü (BÜMK) tabi ki. Yarın konser toplantısı olacak ayrıntılar daha netleşecek sanırım ama dörder beşer şarkılık performanslar olacak. Bizden kastım da Emir Bey olarak sahne almak ama bu sefer biraz daha farklı bir Emir Bey olacak hem kuruluş hem tarz açısından. Eğer bir problem olmazsa ritimcimiz Emir Yargın bu konserde davul çalsın istiyorum, Yasin Cem Kandemir ise bu konserlik bize basıyla eşlik edecek, Nağme Yarkın, her zamanki gibi baş tacımız, klasik kemençesiyle sahnede olurken, Nil İpek Hülagü ise etkileyici sesiyle bana eşlik edecek. Ben yine hem gitar çalıp hem söylemeye karar verdim, bakarsınız bir de sürpriz konuğumuz olur. Kurulumdaki bu değişikliğin yanısıra klasik cover çalan Emir Bey çizgisini değiştirip, bestelerimi çalmaya karar verdim bu konserde. Sonuçlarını hep beraber göreceğiz. Yarın detaylar belirginleşirse, sonrasında daha net bir yazı yazmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok: