Cuma, Şubat 05, 2010

Hava Ayaz


Bugün yıllar sonra Ceren Hanım ve Pınar Hanım bahanesiyle Kadıköy ve Moda'ya gitmiş bulundum. Öncelikle Yasin Bey geldi Söğütlüçeşme'ye sonra da Ceren Hanım, Avrupa maceralarından konuşarak Boğa'ya yürüdük, sonrasında duydum ki karınları açmış tabi ki ne yaptım onları Pilavcıoğlu'na götürdüm. Yediler, beğendiler de umarım, sonrasında da Moda yoluna geçtik Pınar Hanım da bize katıldı. Yasin Bey bizden ayrıldı biz de vardık Moda'daki çay bahçesine, bu kış soğuğunda bile oturulacak haldeydi o çay bahçesi, güneş vurduğu müddetçe tabi, konuştuk ettik bol bol, sonrasında da Kadife Sokak'a geçip birer bardak sıcak bir şeyler içtik, Arka Oda'da oturmak suretiyle. Bayadır özlediğim güzellikte bir Kadıköy günü geçirdim, güzel insanlarla güzel oluyor tabi Kadıköy'de sonuçta. Yakın zamanda hoş bir konser olabilir ya da hoş konserler, siz şimdiden dinleyip besteleri öğrenmeye başlayın, tabi şimdiye dek dinlemediyseniz. Buyrun bakalım burdan:



Not: Hayatımda ilk kez bir fotoğrafta kırmızı göz yok edici efekt kullandım, çok mutluyum.

1 yorum:

Zefir dedi ki...

moda =) cok ozledim ben de yahuu