Salı, Şubat 23, 2010

Okul Başlar


Ah evet evet, günlerdir doğru düzgün yazamıyorsam bir sebebi var, lakin son pişmanlığın da bir işe yaramadığı aşikâr. Neyse lafı uzatmayalım, okulcuğumuz açıldı. Bolca tuttum bu sefer ders seçimini ve beş politika 2 tarih aldım. Şimdilik girdiğim dört dersten de memnun çıktım, umarım kalan üçünde de aynı mutluluğu yaşarım. Onun dışında kaç dersim kaldığıyla ilgili değişik söylentiler vardı, kafamın içinde dolanıyorlardı, bugün öğrendim iki taneymiş. İki ne yahu? Neyse bu keyifli haberden sonra iyi ki doğdun Ilgın Hanım! Ilgın Hanım bizim canımız, ciğerimiz, o olmazsa biz bir hiçiz diyorum. Dün gece Bronx'ta çıktık Emir Bey olarak, bu da enteresan bir anım olarak not edilsin, detaylı bilgileri elime ulaşacak fotoğraflarla beraber Mavi Büyücüler biloğumda paylaşacağım yakın zamanda.

Bir de şöyle bir tespit yapmıştım kafamda bir kaç gün evvel bugün Ilgın Hanım ile paylaştım o da beğenince yazayım dedim. Bazı insanlar vardır, farkında olmadan ya da olarak gözünüze kestirmişsinizdir, ortak arkadaşlarınız vardır ve bir gün onlarla arkadaş olacağınızı, onları ilk gördüğünüz zamandan beri bilirsiniz. Sosyalleşmeler artar, çemberler daralır ve artık arkadaşsınızdır, işte ben pek çok arkadaşımı böyle kazandım, ama bu bir iki gün içinde bu olayı cümlelere dökecek kadar sık yaşadım bu olayı. (Anlatım bozukluğu var gibi dursa da teknik olarak yok) Bu da böyle bir anım olsun.

Hiç yorum yok: