Cumartesi, Şubat 27, 2010

Spontane


Olaylar gelişti ve değerli fotoğrafçı Ozan Daniel Bey ile Jehan Barbur konserine gitmeye karar verdik. Üşenebileceğim hiç bir detay yoktu. Konser Fenerbahçe'deydi. Ozan Bey ile buluştuk, bir kaç tur attıktan sonra gerekli sokağa girdik. Chapel'deymiş konser, orası nerede baya düşündük sonra bir de baktık ki Dalyan Club'ın içine yeni açılmış. Çok da güzel bir yer olmuş, umarım müzik tarzı da hep bu çizgide gider. Tesadüfler silsilesi sonucu konseri beş kişi izledik tüm mekanda. Sanmayın ki Jehan Barbur çok kötü ya da garip bir müzik yapıyor. Bir kaç farklı faktörün birleşimi sonucu böyle oldu bana kalırsa. İyi de oldu çok şahsıma özel bir konser gibi hissettim. Öylece daldım, keyifle dinledim, albüm konseriydi zaten. Albümünü dinlemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum. 2009'un en hoşuma giden Türkçe albümlerinden, Uyan albümün ismi. Albüm şarkılarının yanısıra bir iki Ortaçgil cover'ı da vardı. Ayrıca her şarkıda çok uzun ve farklı enstürmanların icra ettiği doğaçlama sololar mevcuttu. Çok güzeldi konser neticede, Jehan Hanım'la da tanıştık bu tenhalıktan istifade.

Ayrıca haftalar sonra Merve Hanımcık'la görüştük, çok da iyi oldu çok da güzel oldu, kendisi bir kaç güne dünyayı gezmeye karar verebilir, her dakika görüşmek lazım o yüzden. Çarşamba da dahil olmak üzere çok uçlarda yoğun bir hafta beni bekliyor. Ran lôlâ ran.

Hiç yorum yok: