Çarşamba, Mart 24, 2010

Avant



Evelki akşam otobüsten inip metrobüse yürüdüğüm o mesafede, burnuma müthiş bir yaz akşamı kokusu geldi, hani böyle güzel çiçekler kokar hava da ılık falan olur işte tam öyleydi. Özellikle üstteki kıyafetin ne kalın ne ince gelmesi bu durumu iyice destekledi. Ha derseniz ki bu adam neden pastoral bir yazı yazdı, orasını ben de bilemeyeceğim. O yolun neresinde geldi bu koku bilemeyeceğim keza dört tarafı asfalt kaplı. Bıyık konusunda ilerleme kaydettim, her zamanki gibi kadınların tepkileri olumsuz erkeklerinki olumlu. Bir kaç istisnai tepki hariç. Ayrıca Hayri Bey ile ikili çalışmamız sonunda meyvesini verdi ve ilk albümümüzü yayınladık. Ayrıntıları merak edenler lütfen tam buraya tıklasınlar. Boğaz ağrısı garip bir şey yahu, geçmeyince geçmiyor.

7 yorum:

pın dedi ki...

bıyık denemesi vol. 2 bana daha başarılı geldi, kadınlar hanesine eklenmesini rica ederim.

orçay dedi ki...

ahahh bizim buralarda da öyle bi koku var, insan yaşlanınca bu kokuları alıyor bence yoksa sallamazdım eskiden vay vah

Emir Bey dedi ki...

pın: çok mersi =)

orç: vallahi yaşlandık nabacaz

süley dedi ki...

bence bıyığa devam...

operadaki fantom dedi ki...

ben bugün gördüm, baya da bıyık.

indis lúinwë dedi ki...

Gençler, albüm görselleri ne kadar başarılı olmuş öyle yahu. Tebrik ettim.

Emir Bey dedi ki...

süley : yahu yıllık çekimi var 5 yılın hatta 6 olacak muhtemelen toplam 7 gününde bıyıklı olduğumdan o yıllığa bıyıklı girmek içime sinmeyecek ve yarına keseceğim bıyığımla olan ilişkimi üzülerek de olsa.

fanta : baya bıyık

indis : mersi efendim, elimin emeği, gözümün nuru =)