Cuma, Mart 12, 2010

U.S.O.


Artık ayda yılda bir yazı yazar oldum buna rağmen dün yıllar evvel edindiğim bir bilogır dostumla beraber vakit geçirdim, Eray Bey ile. Eskiden bilogır neymiş konulu bile konuştuk hakkaten neymiş yahu, şimdi ohoooo. Bunun yanısıra çok çok da eğlendik, bir de tövbe estağfurullah uzaylı gördük kimseye inandıramıyoruz. Emir Yargın Bey de ben de Eray Bey de baya baya korktuk ama ne yapalım. Bir daha oradan geçemeyeceğim sanırım.

Ayrıca geçtiğimiz günlerden iki adet efsaneyi de buraya not düşelim. Birincisi evvelki haftaki Sade konserinin kaydını izlerken tespit etiğimiz bir durum. Birinci ses diyor ki yahu o Emir Yargın'ın çaldığı enstürman ne güzel bir şey adı ne ki onun, ikinci ses de perküsyon diyor. Neyse biz çok eğlendik, ikincisi de dün oldu bir genç bana seni bir yerden tanıyorum gibi geliyor böyle Sakin ya da Mor ve Ötesi'nde falan mı çalıyorsun dedi, yok dedim, Harun'a benzetmenin bir adım ötesine geçti yani. Neyse Emir Yargın ile biz bunlara baya eğlendik, ayrıca rock korosu baya iyi bunu da belirteyim.

2 yorum:

Hanife dedi ki...

Harun'u dublör olarak kullanabilirsin bence :)

Emir Bey dedi ki...

olabilir =)