Pazar, Nisan 25, 2010

Sinir Harbi


Yahu geçen perşembe gününe Weimar to Berlin dersinin paper'ı vardı. Sonra bir şekil ertelendi bu paper ki o erteleniş şekli de ayrı komiktir, her neyse pazar deadline oldu. Ben de bu esnada uğraştım ettim, 1500 kelime gerekirken yaklaşık 2000 kelimelik hoş da bir paper yazdım. Neyse bu esnada Doruk Bey de yazdığı paper'ı bana göndermiş spell check yapayım diye, onun Word programı eski sürümmüymüş ne, yapamıyormuş hasılı kelâm. Ben de kendiminkini bitirdim yaklaşık iki saat önce, Doruk Bey'inkini de düzelttim sonra bu turnitin denilen siteye girdim. Efendim bu turnitin yeni moda garip bir sistem, siz paper'ınızı buraya yüklüyorsunuz, eğer plagirism varsa bu çakallar hemen online bir kontrol yapıp hocaya ihbar ediyorlar. Tamam iyi hoş her şey güzel; ben de girdim hesap açtım, bir saat dersin şifresini giremedim sonra girdim onu da, mailde ilk harf büyüktü gerçekte değilmiş. Sonra yükleme kısmına geldim, öncelik beyimin diyerekten ödev başlığına Doruk Bey'in ismini yazdım ve benim hesabımdan onun ödevini yükledim. Sonra bir baktım ki yükle seçeneği yok olmuş, yani bir hesaptan sadece bir ödev yükleniyormuş, kendiminkini yükleyemediğim gibi, kendi hesabımdan Doruk Bey'in ödevini atmış oldum, baya garip oldu. Bu esnada iki saat vakit geçti, hocaya da asistana da mail attım durumu açıklayan hatta iki ödevi de ekledim. Umarım bir aptallık yaşamayız, bu kadar uğraştım çok sinirleneceğim keza.


Bunun dışında yarın Müzik Kulübü ile turneye çıkıyorum, çarşambaya kadar Muğla ve İzmir taraflarında olacağım. Umarım keyifli geçer her şey. Bir de geçen Şair Levent Bey mesaj atmış sabah erken, mesajı okudum "yeni şarkı var olum" gibi bir şey; tekrar uyudum, rüyamda Ilgın Hanım Merve Hanımcık falan oturuyoruz, diyorum böyle böyle mesaj atmış adam, Ilgın Hanım da aman ne olacak melodi bulmuştur şiire, mail atar zaten diyor. Sonra uyanınca bilgisayarı açıyorum, Levent Bey mail atmış melodi kaydedip. Böyle bir rüya ve gerçek sürekliliği yok diyorum. Bir de Sakareller gerçekten en sevdiğim grup sanırım. Detaylı şeyler de yazarım yakında.

2 yorum:

dedi ki...

aa ben yazin staj yaptigim ofisten basar'i taniyorum : )

Emir Bey dedi ki...

başar yakışıklıdır iyidir severiz