Salı, Mayıs 11, 2010

Sus


Öncelikle, yazıyı okurken Orçay Han'ın bana hatırlattığı bu güzide şarkıyla sizi başbaşa bırakmak istiyorum. Tıklayın ve dinleyin, İhtiyaç Molası'ndan Sus. Çalmıştık bu şarkıyı Nihavend ile yaklaşık 5 sene evvel. Çok güzel şarkı bir daha sevdim.

Bu aralar o kadar saçma yoğundum ki ödevler, projeler, sınavlar ve sözlüler sayesinde, yine biloğu boşlayıvermişim. Neyse bu gece çok uzun zamandır yarına yetiştirmem gereken saçma bir şey olmayan ilk gece. Gitar çaldım, maillere baktım, facebook gezdim, televizyon izledim, baya iyi. Yarın bölümden dostlarla pikniğe gidiyoruz bakalım, heyecanlı ve keyifli.

Geçtiğimiz günlerde neler oldu derseniz, çok keyifli bir Sade konserini daha geride bıraktık. Öncelikle Mert Bey, sonrasında konuklarımız Doğan Bey ve Ozan Bey'e çok büyük teşekkürler. Solistlerimiz Günsu Hanım ve Çiler Hanım yine etkilediler dinleyicileri ama eminim ki benim davulculuğum ve Emir Yargın'ın R&B vokalleri kadar değil.


Bir de pazar günü erken vakitte Zebrass çıktı ki böyle güzel grup az bulunur, belki de hiç bulunmaz dedim, her şey mükemmeldi tam anlamıyla!

Bugün bir ilke imza attım kendi adıma, teslimi 17.00 olan ödevi 16.52'de bitirip, yandaki insandan harici bellek rica edip, koşarak kantinden çıktı alıp, belleği sahibine verip, müze binasına koşup ödev teslim ettim.

Bir de çarşamba günü bir ilki deneyeceğiz, olursa çok güzel olur ve devamı gelir, o zaman anlatırım. Ayrıca perşembe günü en sevdiğim grup Sakareller'in albüm tanıtım konseri var Peyote'de, gelin bana kalırsa, çok keyifli müzik.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

zebrass'ı kaçırdığıma üzgün,Sade'yle verdiğim konserden mutlu ve gururluyum. Gözümün seyir defterinden uzak kalmışım onu farkettim. Günsu'nun taytı gördüm kendime geldim:)

orçay dedi ki...

emir bey, seni yeni mor ve ötesi şarkılarını (masumiyetin ziyan olmaz albümü) söylerken görmek istiyoruz. söylemene aday parçalar ise "sor" ve "araf"

Unknown dedi ki...

# Enee, Sus'un klibi varmış. Sağolunuz sayenizde görmüş oldum.

(# Biraz İhtiyaç Molası dinleyeyim de kırmızı ibreyi yükselteyim. Laylay...)

Emir Bey dedi ki...

çiler : tayt kendine getirir.

orç : bir indirelim =P

uğur : gözlerim hep ibrelerde =)